Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte."— Præsentationens transcript:

1 RAY-BAN Magic Pen

2 Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban

3

4

5 Forløb Fase 1Fase 2Fase 3 Rygtespredning - Digg.com - Blogs - Engadget Viral video - Youtube - Metacafe - Facebook Unboxing - Twitter - Personligheder

6

7 Forløb Fase 4Fase 5Fase 6 Afsløring - Hoax - Website Lancering - Produkt - Tages i brug - Brandindføring Ray Ban Future - Nye Produkter - Augemented reality

8

9 Metode • Rygtespredning • Viral video • Prototype unboxing • Hoax afsløring • Produktside og bag kampagnen • Fremtidsvision • Rygtespredning • Viral video • Prototype unboxing • Hoax afsløring • Produktside og bag kampagnen • Fremtidsvision

10 Målgruppen – Internet brugere – Folk der bruger Facebook, Twitter og har muligheden for at dele videoer – Folk der går efter mærkevarer – Trendfølgere – Internet brugere – Folk der bruger Facebook, Twitter og har muligheden for at dele videoer – Folk der går efter mærkevarer – Trendfølgere

11 Formål • Awareness • Større målgruppe – Produktbevidste • Reklame • Next-genFremtidsvision • Awareness • Større målgruppe – Produktbevidste • Reklame • Next-genFremtidsvision


Download ppt "RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google