Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afGerda Jensen Redigeret for ca. et år siden
1
RAY-BAN Magic Pen
2
Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban
5
Forløb Fase 1Fase 2Fase 3 Rygtespredning - Digg.com - Blogs - Engadget Viral video - Youtube - Metacafe - Facebook Unboxing - Twitter - Personligheder
7
Forløb Fase 4Fase 5Fase 6 Afsløring - Hoax - Website Lancering - Produkt - Tages i brug - Brandindføring Ray Ban Future - Nye Produkter - Augemented reality
9
Metode • Rygtespredning • Viral video • Prototype unboxing • Hoax afsløring • Produktside og bag kampagnen • Fremtidsvision • Rygtespredning • Viral video • Prototype unboxing • Hoax afsløring • Produktside og bag kampagnen • Fremtidsvision
10
Målgruppen – Internet brugere – Folk der bruger Facebook, Twitter og har muligheden for at dele videoer – Folk der går efter mærkevarer – Trendfølgere – Internet brugere – Folk der bruger Facebook, Twitter og har muligheden for at dele videoer – Folk der går efter mærkevarer – Trendfølgere
11
Formål • Awareness • Større målgruppe – Produktbevidste • Reklame • Next-genFremtidsvision • Awareness • Større målgruppe – Produktbevidste • Reklame • Next-genFremtidsvision
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.