Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe."— Præsentationens transcript:

1 Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe er der, og vi er der også. MEN, vi skal være stærkere. Vi er nødt til at kommunikere/visualisere vores forpligtelse overfor ØKO/A&A • En vellykket kampagne vil hjælpe vores forhandlere til let at sælge til en højere pris (ØKO) produkter og til at opbygge vores brands som det førende ØKO-valg indenfor maling. Forbinde ØKO med noget, som alene er for os, og derved ikke opbygge salg til vores konkurrenter. • I 2012 bør ØKO- kommunikationen bidrage til at koble vores brands til top 3 forbrugerbehov; Højere pris, Value for Money og ØKO.

2 De forskellige niveauer MigMin FamilieMin Verden Økologi har forskellig betydning på forskellige niveauer. Vores opgave: at få dem til at falde sammen eller at dække dem i et koncept.

3 Betydningen for forskellige niveauer MigMin FamilieMin Verden Sikkerhed (ikke giftig) Kvalitet (lige så effektiv, value for money?) Ansvarlighed Arv/Næste generation Samvittighed Samfund (Billede)

4 Betydningen for forskellige niveauer På ”Mig” niveau handler det om at betale men få det samme. PÅ ”Min Familie” and ”Min Verden” niveau, Handler det om ikke at tage… Sikkerhed (ikke giftig) Kvalitet (lige så effektiv, value for money?) Ansvarlighed Arv/Næste generation Samvittighed Samfund (Billede) Hvordan påvirker mit valg mine børn? Hvad betyder det for mig? Og deres børn?

5 Hvad vil vi gerne fortælle? •Vi vil fortælle, at den højere betalte pris, kommer tilbage til folk – men til folk som en helhed. •Skåret ind til benet, vil vi fortælle folk, at de kan beskytte deres vinduer – og verden på samme tid. •Vi vil fortælle en historie om, hvordan vores valg i dag påvirker fremtiden – og de fremtidige generationer.

6 Morgendagens maling

7 Morgendagens maling Kategorimarkør Invitation som Lad os Male

8 Morgendagens maling Kategorimarkør Invitation som Lad os Male Dualistisk – på en gang tidløs og opfordrende

9 Morgendagens maling Kategorimarkør Invitation som Lad os Male Dualistisk - tidløst og opfordrer på en gang Måske endda en lille påmindelse

10 Morgendagens maling Kategorimarkør Invitation som Lad os Male Dualistisk - tidløst og opfordrer på en gang Måske endda en lille påmindelse Innovative

11 Morgendagens maling Kategorimarkør Invitation som Lad os Male Dualistisk - tidløst og opfordrer på en gang Innovative

12 Pakke  Morgendagens maling er vores nye måde at kommunikere til forbrugerne, at vi laver Morgendagens maling  Vi vil introducere Morgendagens maling som en ”pakke”  Alle produkter med Svanen, EU blomsten, A&A og FSC, bliver inkluderet i Morgendagens maling Pakken

13 Hvordan visualiserer vi det?

14

15 Budskab i POS  Vi ved, hvad vi taler om  Det skulle du også lære  Tænk kvalitet  Tænk på den næste generation  Køb maling til Fremtiden

16 Hvordan visualiserer vi vores budskab?

17 Kan du mærke det, Mina? Jo mer det lugter, des bedre er malingen! Jeg er så skuffet over dig bedstefar. Hvad med mig?

18 Budskab  Vi har udviklet dette billede på vores budskab  For at kommunikere fores forpligtelse til ECO/A&A  For fremtiden og de fremtidige generationer  Vi får stærke profiler til at drive hele ØKO kampagnen  Både for Nordsjö og Sadolin

19 Noah

20 Aktivering Nordsjö PFT – I butik Dørsticker 84 x 60 (som A2) Til at sætte på dør eller vindue

21 Aktivering Nordsjö PFT – I butik Plakat50 x 70 Morgendagens maling er vores løfte om at give dig den nye udvikling inden for maling, som både giver kvalitet, bæredygtighed og et godt miljø. Så, se efter øko-mærker og du vil få maling til fremtiden.

22 Aktivering Nordsjö PFT – I butik Elipse/stander 490 x 1540 Et hul til at sætte et hvilket som helst øko-produkt på 2,5 l i. Tom bøtte, som kan fjernes og erstattes med kampagneprodukter Aftagelige Øko-skilte

23 Aktivering Nordsjö PFT – I butik Produktplakat 50 x 70 and Pallerulle halv: 800 x 400 og hel: 1200 x 400

24 Aktivering Nordsjö PFT – I butik Wobblers 15 x 10

25 Nordsjö I butik

26 Markedsføringsmateriale

27 SAP numre Nordsjö 6061742 NO SP ECO SV ST 6061743 NO SP ECO NORGE ST 6061744 NO SP ECO DK ST


Download ppt "Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google