Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Amanda, Jimmie, Sebastian
Stylepit Amanda, Jimmie, Sebastian
2
Overvejelse Formål Målgruppe Interne ressourcer Konkurrenter
Prøve kræfter med det organiske Målgruppe Kvinder 25 – 40 Interne ressourcer Stylepit har rigeligt med ressourcer Konkurrenter Zalando H & M Elllos Boozt Magasin ASOS
3
Indsats vs. Udbytte Indsatsen i forhold til udbyttet i SEO, vil være meget omfattende i forhold til deres annoncering på Google. Det vil kræve meget arbejde fra deres medarbejderstab at få deres organiske plads til at ligge i top på google.
5
Brugervenlighed Deres hjemmeside er overskuelig og ren i designet. Deres søgemuligheder er let at benytte. Der er flere betalingsmuligheder såsom mobilepay. Deres kundeservice er brugervenlig med mange forestillet spørgsmål, og hvis man ikke finder sit svar her er det muligt at skrive til deres kundeservice. De gør meget ud af at vise at de er en troværdig side, ved hjælp af trustpilot i bunden af alle sider. Der er meget indhold på forsiden, dog ikke forstyrrende, da det er nemt at navigere væk fra. Dog er deres sider meget lange. Der er flere elementer som kan virke støjende
6
Hastighed
7
Inkognito vindue Det er uændret Indhold på siden
8
Søgeordsanalyse Brainstorm Tøj Tøj til kvinder Kjoler Bukser Bluser
Undertøj Badetøj Jeans Sæsonen modeller Toppe Sko Træningstøj
9
Google autosuggest
10
Google relateret søgninger
11
keywordtool.io Ud fra kjoler: 482 unikke søgeord
Ud fra tøj – 646 unikke søgeord Ud fra tøj til kvinder – 247 unikke søgeord Ud fra kjoler: 482 unikke søgeord Ud fra undertøj – 390 unikke søgeord Træningstøj Unikke søgeord
12
Answerthepublic.com Tøj 147 questions
14
Træningstøj 5 questions
16
Tøj til kvinder 8 questions
18
Undertøj 31 questions
20
Søgeord Træningstøj En kategori med træningstøj
Træningstøj til kvinder Træningstøj til herre Træningstøj til plus size Træningstøj til gravide Træningstøj ”mærke” Undertøj En menu med de mest populære mærker Undertøjsmærker Undertøjs sæt Undertøj til kvinder Undertøj til mænd
21
Salgstragten Leads – informationer (menneske)
Muligheder – herre/ dame / børn Tilbud – det unikke udvalg af produkterne (færre muligheder) Kunder – Ved bestemt pris eller mærke
22
Parameter for deres hjemmeside
Struktur – godt struktureret - Det er enkelt opbygget med mange undermenuer, så man let kan komme ind på det man søger. URL – Deres URL er fin og matcher de forskellige menuer. Der er ingen ekstra tegn. Tekst – Næsten ingen produktbeskrivelser. De er stillet op i punkt form fx En strik trøje Der er billedtekst på alle deres billeder på hjemmesiden Overskrifterne – i deres anbefalinger bruger de relevante søgeord som: trend, sæsonens must have
23
Metabeskrivelser Her ses det tydeligt at der er tænkt over deres metabeskrivelser.
24
Interne links Dette er den eneste, hvor vi kan se at de benytter sig af interne links. Den er placeret på deres hjemmeside.
25
Ny kategori – træningstøj
Træningstøj som passer til en enhver form for træning. Søger du træningstøj med citater eller til kvinder, børn eller herre så kan du finde det her. Vi har træningstøj fra Hummel, Nike og andre kendte mærker. Se mere i de forskellige kategorier herunder.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.