Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005."— Præsentationens transcript:

1 Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005

2 Fremtidens marketingpraksis Markedsorientering i den offentlige sektor Etik vs. manipulation som modpoler? _________________________ Internationale relationer til omfattende net af kunder og samarbejdspartnere Nyttiggørelse af IT i dialog med markedet

3 Fremtidens marketingforskning Bedre teoretisk underbygget forskning som middel til at forstå mere kompleks adfærd Dybere faglighed vis moderdiscipliner (økonomi, sociologi, psykologi, m.v.) – også som grundlag for tværfaglig forskning (andre samf., hum., nat/tek., sund) Kernefaglighed/fokus: Analyse af individers, gruppers og organisationers adfærd – teoretisk og empirisk? Samt implikationer for ledelse og organisation som helhed?


Download ppt "Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google