Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afCaroline Kristiansen Redigeret for ca. et år siden
1
VELKOMMEN NY KOMMUNIKATIONSPLATFORM WORKSHOP | 30. MAJ 2017
2
Fokus i dag Velkomst og gennemgang af dagens mål og program
Værdien af vores nuværende videndeling Afdækning og prioritering af indhold, værktøjer og funktioner Indhold, værktøjer og funktioner inddeles i logiske grupper/kategorier Opsamling Eventuelt @IntraNote © IntraNote
3
BAGGRUNDEN FOR DEN NYE KOMMUNIKATIONSPLATFORM
4
Baggrunden for platformen
@IntraNote © IntraNote
5
ANALYSE: VÆRDIEN AF VORES NUVÆRENDE VIDENDELING
6
Værdien af vores nuværende vidensdeling
Bør Bør ikke Gør Gør ikke Udvikle Fastholde Parkere @IntraNote © IntraNote
7
Værdien af vores nuværende vidensdeling
Bør Bør ikke Gør Gør ikke Udvikle Fastholde Flere nyheder fra Mere medlemssamarbejde Mere viden om/fra de andre kredse Nyhedsbreve/Medlemsblade i print Fysiske møder Aktivitetskalender på hjemmesiden Sende ”alle” mails Egne kopier af skabeloner Gemme dokumenter på egen computer Parkere @IntraNote © IntraNote
8
FUNKTIONER OG GEVINSTER INDHOLD | VÆRKTØJER | FUNKTIONER
9
Funktionalitet og gevinster
Mulighed for at forskellige medlemsgrupper kan have en dialog, stille spørgsmål og få svar – herunder fx TR, AMR, Kredssamarbejde, ERFA-grupper m.v. Mulighed for at invitere eksterne aktører i lukkede grupper for forskellige projekter. Mulighed for at lave grupper, der kan dele viden, som er fuldstændigt usynlige for andre, end de tilmeldte (fx i forbindelse med hemmelige forhandlinger). Mulighed for fildeling. Mulighed for at koordinere opgaver. Mulighed for at arbejde på struktureret indhold ét sted, uafhængigt af lokal software, med mulighed for at dele. Mulighed for nemt at etablere kontakt til fageksperter. Mulighed for opslagstavler. @IntraNote © IntraNote
10
Indhold, værktøjer og funktioner på platformen
Med udgangspunkt i de fælles krav: Hvilket indhold og hvilke værktøjer og funktioner skal der være på vores nye platform? På gule kort noteres indhold og funktioner opdelt pr. fælles krav + målgruppe. I fællesskab suppleres med yderligt indhold og funktioner @IntraNote © IntraNote
11
STRUKTUR PRIORITERING | KATEGORISERING
12
Prioritering, kategorisering og struktur
Alt det indhold vi har identificeret skal nu prioriteres og struktureres. Hvordan kan det inddeles i nogle kategorier, som logisk hører sammen? I fællesskab designer vi intranettets forside, herunder beslutter den optimale navigationsstruktur, hvis muligt. I mindre grupper designer vi herefter intranettets vigtigste undersider på baggrund af de definerede kategorier, fx Nyheder/presse, Kredssider, TR-side, Projektrum etc. @IntraNote © IntraNote
13
OPSAMLING
14
Opsamling Resultat Mangler vi noget? Spørgsmål Det videre forløb
@IntraNote © IntraNote
15
TAK FOR I DAG!
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.