Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMarie Lange Redigeret for ca. et år siden
1
Valby Kulturdage baggrund: Før stor opbakning fra handelsforening – op til 250.000 til kulturdagene. De senere år vigende opbakning –sidste år 100.000, i år lovning på 50.000,-. Lokaludvalget sætter 330.000,- af
2
I 2015 tilbage til basics: Lokaludvalget skaber rammerne – afspærring, rengøring m.v. Fastsætte en del af puljen til aktiviteter under kulturdagene (100.000, i alt afsat 261.430 i puljen) til medfinansiering af aktiviteter Samarbejde med Skt. Annæ om optræden- tilskud fra Tuborgfondet
3
Opsætning: Før en stor scene i en ende. Butikker foran egen butik. Foreninger ind imellem. Nu ingen stor scene på gaden. Optræden flere forskellige steder. Opdelt i zoner: Markedsplads, kunstområde, foreningsområde, sportsområde. Mindre afspærring gav større sammenhæng
4
Handelslivet: Før: Betalte 2.500/3.500 for bod på gaden. De penge gik til underholdning. Nu: Gratis at stille op på Markedsplads. Betalte for telt og strøm. Ikke bod foran egen butik, med mindre man solgte mad. Kunne også bidrage med aktiviteter – bl.a. gik flere cafeer og butikker sammen om en scene – Valby Fisk scenen. Tilskud på 15.000,-, betalte selv 25.000,-. En kro satte musiktelt op. Støttebidrag på 1.000 kr. gav et skilt i vinduet. 10 gav gavekort, i alt ca. 50 stk. – kom i isbjerg, som man kunne hakke gavekort ud af. I alt 35 butikker bidrog med bidrag, gavekort eller aktiviteter
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.