Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Bil spil ] ( Adrian, Nicolai, Peter, Nicky )

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
I forbindelse med integration af it i matematik Steen Groðe.
Advertisements

Information om tysk/fransk
SCKK, Kvalitet i MUS - 5. netværksmøde januar 2004 Kompetenceafdækning i egen institution På baggrund af Jan Bartrams introduktion til området skal I i.
Social kapital – rig på relationer
Handler om naturvidenskab
Arkiveringssystem til EXPO-NET A/S
GENERALFORSAMLING 30. MARTS Afstemningsresultater De elektroniske stemmedimser blev brugt flittigt under Kreds Øst’s generalforsamling. Her kan.
Spørgsmål og svar Eksempler og teknikker
Projektforslag Keld Helsgaun.
HTX – teknisk gymnasium
EUD indgange: EUC LILLEBÆLT Bygge og anlæg (G) tømrer
Projektopgave klasse.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
BUS Skanderborg – kursus i PR 2. juni 2010 PR Generelt Palle Andersen, FDF Galten.
Informationsteknologi: Tema & faglige mål. Informationsteknologi: Temaer Læreplan: Undervisningen organiseres omkring et eller flere temaer, hvor der.
DProg2 E Programmering 2 dProg2 E2010
Introduktion til Kursus i Grundlæggende C# programmering
LEARNING ENGLISH AT HRS 2KOK1041/42. WHY?  Verdenssprog  Globalisering  Engelsk talende kolleger  Mobilitet.
Introduktionsmøde Linje 10
Et tværfagligt rammeforsøg: Komm.IT, programmering og So. Oplæg v. Henrik Sterner og Anna Fenger- Grøn KTS/Sukkertoppen Spiludvikling.
A-licens og A+ - HB Køges fremtid formes her
Tina Sneholm Andersen tian
ALMEN STUDIEFORBEREDELSE AT Hvad er det nu AT er? AT er et samarbejde mellem fag inden for og på tværs af gymnasiets tre faglige hovedområder:
Velkommen til AK IT: Databaser og modellering
Agenda – Velkomst – Præsentation af os og projektet – Præsentation af deltagere – Præsentation af E-Sport og GamingLeague
Introduktion til erhvervscase
Det Naturvidenskabelige Fakultet Helge Knudsen Velkommen Kristiansand !
Økonomiske politikker
Tina Sneholm Andersen tian
Koncern HR, Organisation og Ledelse At lede og facilitere møder med mere effekt Workshop 8 Ledelseskonferencen 9. juni 2010.
VUC Erhverv Vestegnen. En verden VUC Erhverv Vestegnen.
Animation.  Det er ganske let at indstille en brugerdefineret animation – blot klik på Tilføj effekt og vælg mellem mange forskellige effekter. PowerPoint2.
Tidsplan for eksamen 40s umd
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Psykoedukation til patienter med skizofreni
God læring God undervisning
Eksamensoplæg Tendenser i samtiden.
Danmark Ungdommens Naturvidenskabelige Forening UNF RobotCamp Robotter Introduktion v/Ingo Nielsen Civilingeniør, robot-entusiast og UNF-aktiv.
Programteori for: [-titel-]
Godmorgen og velkommen til AT4. AT, AT, AT…hvad er det nu lige, det er…? Faget hvor det tværfaglige er i fokus En SAG vil styre forløbene I skal vide.
© (2001) Jesper Kjeldskov, Mikael Skov, Jan Stage 1.1 Usability Engineering 1. INTRODUKTION l Menneske-maskin interaktion (HCI) l Oversigt l Mål for design.
Introduktion til tilgængelig web Hvorfor er tilgængelig web vigtig? Hvad er tilgængelig web? Hvordan sikres tilgængelig web?
Kunstig Intelligens [ nicky ]. Agenda AI Overblik [1] –Deterministisk og Non-deterministisk –Hvad anvender vi ? AI i Produktionen [3] –Teori: Om den anvendte.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
It Eksamen Andreas Sode / Indledende tanker App Score Kunstig intelligens Mænd.
Cam Dancer Anvendelse af Billedeanalyse Teknikker.
Imagine Cup 2006 Tema: “Imagine a world where technology enables us to live healthier life”
Introduktion til programmering Repetition - ArrayList.
Biologi og Psykologi Pia Juul Mørck
Menu opgave research metode scenarie perspektiv. menu ’unplanning the city nexø’ opgave skabe dialog om nexø´s udvikling udveksling af eksisterende kompetencer.
Paradigmer i Programmering 0. Plan for kurset 4 x Mads R, 4 x Torben B, 2 x opgave MR: Funktionsprogrammering, SML TB: Logikprogrammering, Prolog Opgave:
Sandsynlighed & kombinatorik
Agenda Introduktion. Eyetoy. Vores Spillekoncept..
Teknologisk udvikling Ny teknologi i branchen og hvad så. Finn Helmer 2 maj 2016.
AT-eksamen Ressourcerummet Du finder ressourcerummet som et link på forsiden, når du logger på Lectio. Foretrækker du et usb-stick, kan du få det.
Fagkategorierne i projektet Humaniora Sprog, litteratur, historie, musik, kunst, religion, filosofi, medier Samfundsvidenskab Politik, økonomi, samfundsforhold,
Idegenerering Digitale designprodukter
Programmering 1 Java/C#
Agenda Præsentation af SWOT Afslutning
Magikere & Mobiler 3. november 2010.
Idrætspolitisk orientering Landsledelsesmødet 11. juni 2016
Faggruppemøde Naturfag, fysik og kemi Bodil Tange.
Introduktion til virksomhedsdelen
Præsentations-portfolio
Softwarearkitektur i Praksis: Forsknings- og Udviklingsprojekt
Arbejdsglæde & samarbejde
Akutberedskabet i Region Hovedstaden
Introduktion af mag svejsning med mobile robotter
Radiologisk klinisk patientorienteret kunstig intelligens
Opgavesamling – Ekstra opgaver til mat A skriftlig
Præsentationens transcript:

Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Bil spil ] ( Adrian, Nicolai, Peter, Nicky )

Agenda Introduktion Spil og Programdesign Kunstig Intelligens Animation og Fysik Kollisions Kontrol Demonstration [ Nicolai ] [ Nicky ] [ Peter ] [ Adrian ] [ chauffør: Peter ]

Spil Programmering Eksamens Præsentation [Spil og Programdesign ] ( Nicolai )

Agenda Emne 1 –Bingo Emne 2 –Bingo Emne 3 –Banko

Nicky: Kunstig Intelligens

Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Kunstig Intelligens ] ( Nicky )

Agenda Emne 1 –Bingo Emne 2 –Bingo Emne 3 –Banko

Peter: Animation og Fysik

Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Animation og Fysik ] ( Peter )

Agenda Emne 1 –Bingo Emne 2 –Bingo Emne 3 –Banko

Adrian: Kollisions Kontrol

Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Kollisions Kontrol ] ( Adrian )

Agenda Emne 1 –Bingo Emne 2 –Bingo Emne 3 –Banko

Peter: Demonstration af Spil

Spil Programmering Eksamens Præsentation [ Demonstration ] ( Peter )