Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Automatiseret GUI-test Lars Kjølholm Testnet maj 2009.
Advertisements

Urtekram’sk VMI 13. April 2011 M3UG årsmøde 2011.
Telos Team Introduktion.
Telos Team Introduktion.
Arkiveringssystem til EXPO-NET A/S
Digitale flytterapporter
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
AutoPilot TemaTime Værdianalyse 1.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Rådgiverseminar Schneider Electric Danmark A/S 1 Den globale specialist i energiovervågning video – inspiration - produkter.
EXPO-NET Archiving System
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Tips og Tricks til Small Business Server Rico Raja marts 2006.
Bestilling af IT udstyr og software fra Digitaliseringsstyrelsen. Har du prøvet at bestille i dag?
E-commerce hos Bon’A Parte
Sikkerhed/Otto Knudsen 1 Sikkerhed  Sikkerhed i ASP.NET  Autentifikation (Authentication)  Autorisation (Authorization)
Sikkerhed/Otto Knudsen 1 Diagnostics  Debug af web-applikationer.
26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE 26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE.
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Krav til funktionalitet i fremtidens flådestyringssystem
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Udenrigsministeriets server management med MOM 2005 Bjørn Lysholm Jensen Systemadministrator.
Rico Raja Microsoft Technology Specialist
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
WorldIQ A/S - Technology Briefing
Giv medarbejderne adgang til centrale systemer – lige ind i Office Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Hvordan kommer jeg videre ? Stig Bruun-Andersen Løsningsspecialist IT Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Mød Microsoft – for udviklere & arkitekter Visual Studio, Express og Team System Niels Hilmar Madsen Microsoft
Michael Hald Konsulent, KL
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Udskiftning af password på tablet. Åben programmet KONE business channel Hvis du ikke har linket på skærmen, åben en browser og skriv Ssl.kone.com.
edgemo summit Session: ”Skomagerbackup”
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Anja Jørgensen, Frilandsmuseet
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
Fremfindings-app’en Netværksdag Syddansk Netværk for nye medier Odense, 15. marts 2012.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
SMED Formål: Minimering af omstillingstiden 1 Hvad er SMED 2 Gevinster
MSBuild & Team Build i C#/C++ solutions VSTS ERFA d. 25 November.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
Elbilpartnerskabsdag Michael Rask og Andreas Moltesen.
Komplet virksomhedsløsning fra Microsoft Adel Ali Zabair Technical Specialist Microsoft Danmark Flemming Rand Teamleder Microsoft.
Udrulning af Windows klienter via AD & RIS Søren Schimkat, Sys.Adm.
Side 1 Dato: 28. marts 2015 Emne: Sikkerhed på det distribuerede miljø KMD A/S Lidt om firmaet Mindre om undertegnede Mest om sikkerhed i det distribuerede.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Styr på ressourcer og projekter Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Bent K. Slot Ansat ved KMD (Kommunedata) Ekstern lektor ved RUC Tidligere undervist på Roskilde Handelsskole Interesser: Digital forvaltning IT arkitektur.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Web Services, Microsoft.NET og fremtiden Jørgen Thyme Softwarearkitekt.NET Developer & Strategy Group Microsoft Danmark.
SQL Server konsolidering i Nordea Maiken Bjørn Jensen 5. september 2002  Mainframe baggrund – Siemens/BS2000, CA/IDMS  Ansat i Nordea september 1996.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Microsoft SQL server og SAP forretningsløsninger Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
I gang med forandringer?. Gamle og tunge arbejdsgange?
CRM-rapporter med PowerPivot Henrik Jensen Microsoft Dynamics CRM-arkitekt crmblog.dk.
Dedicated Analytical Solutions HVORFOR ER ISO 9001 VIGTIG FOR FOSS? Anders F. Liechti 3. november 2015.
Effektiv vækst - Workshop
Overvejelser på vej mod Nyt OUH
Cloud Computing Model-View-Controller
Cloud Computing Model-View-Controller
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Hvordan ændrer jeg teksten på min hjemmeside?
Mobile løsninger til salg, service og flådeoptimering.
DPG – Sikker og digital post
F-Secure Teknik – derfor
Præsentationens transcript:

Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning www.add-on.com

på 2 minutter via Microsoft Outlook® Standard Outlook® Lokale oversigt Catering & services Gæste registrering Integration økonomi Komplet møde booking på 2 minutter via Microsoft Outlook® Resource Central ->

Resource Central koncept Microsoft Outlook® brugere: Hurtig arbejdsgang i det kendte Outlook/internet miljø Service personale: Ordre overblik i real-time og udtræk af rapporter Devices & Experiences People Want Enterprise-Grade Solutions Fra planlægning af møder til mødeomkostningerne er faktureret – på 2 minutter skalérbar og med understøttelse af tidszoner – ‘1 samlet produkt med alle funktioner inkl.’ Opnå tidsbesparelse Opnå strukturering Opnå ressource optimering Opnå rationalisering komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Services – hvad skal brugerne kunne bestille? Mødelokaler Service AV-udstyr Wi-Fi Ressourcer Materialer Take-Away Catering Catering Hot-desks Fleksible arbejdspladser Flag hejsning Parkeringsbilletter Bordopstilling Navneskilte Alle kundespecifikke ønsker komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Service personale overblik Catering Reception IT afdeling Pedel/andre Service personale skal let og overskueligt kunne se bestillinger , ændre bestillinger og udskrive bestillinger. Overblik; dagens bestillinger Se/udskrive dagens bestillinger Rapport; udskrive alle bestillinger Rapport; udskrive indkøbsliste Integration rapport; f.eks. økonomi Oprette/ændre varer, priser mm. Overblik; dagens gæster Ind/ud registrering af gæster Udskrive navneskilte Rapport; udskrive gæsteliste Ændre navneskilte Sende email ved gæste ankomst Overblik; dagens bestillinger Se/udskrive dagens bestillinger Rapport; udskrive alle bestillinger Overblik; dagens bestillinger Se/udskrive dagens bestillinger Rapport; udskrive alle bestillinger komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Tidsbesparelser Outlook brugere Catering Reception Andre services Telenor undersøgelse: møder med bestilling af catering tog 11-16 minutter at arrangere fra planlægning af mødet til slut-fakturering er foretaget med Resource Central tager det nu kun 2 minutter Outlook brugere Catering Reception Andre services finde lokale / lokation kriterier f.eks. str./udstyr bestille catering evt. andre services angive betalings ID ændring af møder hvad er bestilt tid og leveringssted hvem er mødeansvarlig hvilket betalings ID fakturering hvem forventes hvem er mødearrangør tidspunkt hvor foregår møde navneskilt digital skiltning wi-fi kode bordopstilling flag hejsning P-billetter kunde specifikt Tidsbesparelse med Resource Central er ca. 9 minutter pr. møde 20 mødelokaler med 4 møder pr. dag = 80 møder á 9 minutter = 12 timer pr. dag 50 mødelokaler med 4 møder pr. dag = 200 møder á 9 minutter = 30 timer pr. dag Hvor mange timer kan I spare - og hvor meget tid spares hvis et møde ændres? komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Resource Central på 3 trin - komplet møde booking på 2 minutter Trin 1/3 Ved oprettelse af mødeindkaldelse i Outlook klikkes på knappen “ResourceFinder” for at få nedenstående skærmbillede til søgning/reservering af lokale / ressource Filtrering Valg af ressourcer F.eks. efter land, adresse, afdeling eller etage F.eks. lokale 101 og en bærbar projektor F.eks. lokale 7 og en bærbar projektor Kategorier Tidslinje F.eks. ‘til eksterne møder’ eller ‘med videokonference udstyr’ Oversigt og markéring af ønsket start og slut tidspunkt Overblik over eksisterende møder med farvekoder Detaljer Sprog & indstillinger F.eks. billede, hyperlinks og bestillingsfrist for catering Angiv lokal sprog og andre indstillinger Angive sprog indstillinger Avanceret søgning F.eks. plads til 14 personer og med video konference udstyr Hurtig bestilling F.eks. bestilling af catering mm. når antal af deltagere er kendt komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Resource Central på 3 trin - komplet møde booking på 2 minutter Trin 2/3 Der kan bestilles ekstra services samtidig med lokale reservation, eller senere når deltagere har tilmeldt sig Bestillingsformularen kan konfigureres; f.eks. forskellige varer eller med/uden gæste registrering Information Økonomi Informationer om lokalet og deadlines for bestillinger F.eks. lokale 7 og en bærbar projektor F.eks. angive omkostnings ID til brug for fakturering Catering Catering II F.eks. bestilling af 8x kaffe kl. 10 og 12x frokost m. vand kl. 12 Der kan opsættes forskellige varer til forskellige lokaler Overblik over eksisterende møder med farvekoder Gæste registrering Fleksibel formular F.eks. forud registrering af gæster og udskriv navneskilte Kunder kan opsætte specielle services der skal kunne bestilles Angive sprog indstillinger Ekstra services F.eks. bordopstilling, wi-fi, integration til digital skiltning (ved lokaler eller reception), flaghejsning, kursus materialer, tekstbeskeder til service rollerne, kabler osv. Kun fantasi sætter grænser. komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Resource Central på 3 trin - komplet møde booking på 2 minutter Trin 3/3 Overblik af bestillinger til service personale Bestillinger opdateres real-time Tilrette bestillinger Dagens bestillinger Enkeltstående bestillinger sorteret på leveringstidspunkt F.eks. lokale 7 og en bærbar projektor F.eks. tilrette bestilte varer til reelt forbrug efter mødet Beskeder Rapporter Kommunikation mellem bruger og service roller Overblik over eksisterende møder med farvekoder 6 standard f.eks. indkøbsliste, gæsteliste, ressource forbrug Tilpasse varer Accept/afslag Datovalg Integration Se f.eks. bestillinger for kommende dage F.eks. til digital skiltning via XML Angive sprog indstillinger Serviceroller kan afvise bestillinger F.eks. oprette eller ændre varer, priser etc. komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Teknik & krav Outlook® EWS Integration Exchange Office 365 Resource Central er en skalérbar løsning opbygget omkring Microsoft Outlook® & Exchange for opnåelse af optimal brugeroplevelse og performance. Se altid www.add-on.com for nyeste krav og information Outlook® EWS Integration 2007, 2010 og 2013 MSI pakket Der skal ikke installeres software på Exchange Server Outlook Brugere add-in ResourceFinder Exchange Server RealTime Service Exchange Office 365 Der forventes fuld support for Office 365 i kvartal 2, 2014 2007, 2010 og 2013 Windows Server Small setup <50 kal CPU 2 cores, 2 GHz RAM 4 GB, HDD 1 GB Service Personale Resource Central IIS App Resource Central SQL database 2008, 2008 R2 og 2012 (Full) SQL Server Medium setup <500 kal Integration CPU 4 cores, 2-3 GHz RAM 8 GB, HDD 1 GB 2008, 2008 R2 og 2012 (Full) Mainstream Support Large setup >500 kal Resource Central følger Microsoft Mainstream Support CPU 8 cores, 2-3 GHz RAM 12 GB+, HDD 1 GB + komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet møde booking på 2 minutter komplet

Integrationsmulighed: digital skiltning Ved mødelokaler: Digital Sign Service Ved centrale placeringer: Ariadne Info System Devices & Experiences People Want Enterprise-Grade Solutions Viser nuværende & efterfølgende møder Opret, forlæng & afslut møder direkte på skilt Synkroniseres med Outlook®/Exchange Tilpas password, logo, hvid/sort farve mm. Professionel dynamisk digital kommunikation flash, video, streaming, foto-playliste, rss feeds Eget valg af hardware baseret på Windows7 Samlet møde overblik & way-finding Opnå yderligere optimering af jeres mødelokale anvendelse ved at integrere Resource Central med digital skiltning e.g. 46” skærm “Digital Sign” digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale

Se vores mange referencer og læs kundecases på www.add-on.com Vores referencer Add-On Products er globalt førende leverandør på kalender løsninger til Microsoft platformen Markedsledende betyder for os ikke kun innovativ software, men et stærkt koncept baseret på ‘konfigurérbare standard produkter’, eget 24/5 supportcenter og eget udviklingscenter. Se vores mange referencer og læs kundecases på www.add-on.com digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale skilteløsninger digitale

Komplet møde booking på 2 minutter via Microsoft Outlook® Standard Outlook® Lokale oversigt Catering & services Gæste registrering Integration økonomi Komplet møde booking på 2 minutter via Microsoft Outlook® Bestil en online demo af Resource Central på info@add-on.com->