Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
1. Melfar til Scotland Hvor skal vi hen • Stirling • Inverstrosachs (primitiv lejrplads i Highland) • Bonaly (spejdercenter ved Edinburgh)
Advertisements

Velkommen på Skibet Skole
Fra mandag den 2. juLi til torsdag den. 5. juli
EM 2005 Logistik 1 © DBTU ob beskrivelse.PPT / 11. marts 2004 / Kim D. Jensen Logistik hjælpere til EM 2005 (Chauffør, Guide, Booker & Souchef) Beskrivelse.
Møde om Spejdernes Lejr efterår Velkommen til møde om Spejdernes Lejr 2012 giver intense oplevelser, hvor vi møder hinanden, udvikler os.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Limone Cup 2013 Praktiske oplysninger Vi gi´r dig oplevelser med og uden bold Det er med stor.
På tur med Guldhorn Distrikt til Harzen Sommeren 2013.
FODBOLDAFSLUTNING 2005 EVENT AFDELINGEN TILBYDER FØLGENDE ABs HISTORIE GENNEM 100 ÅR MED LARS TJØNSER (FOREDRAGET VARE CIRKA 9 TIMER) PAPKARTONER PÅ 101.
LIVERPOOL 20. november til 22. november Info: Dress code: Please respect the dress code of the Carlsberg Lounge: Smart Casual •No trainers/sneakers.
GuldborgsundLejren 2005 Mel: Frederik Brinth Christiansen
Spejder weekend d Hjemme på Hulvejen.
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Igls 5. juli – 13. juli 2013 Målsætning  deltagerne skal opleve en stor og fleksibel lejr i landsdel 6  oplevelser i en anderledes natur  deltagerne.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Informationsmøde den 25/8-2011
Er du én af de ca efterskoleelever, der i år skal have forlænget sit efterskoleophold med en ekstra uge??....
Velkommen til ledermøde. Aftenens program •Ryste-sammen-løb •Orientering om tiltag i kvarteret •Generel orientering om lejren •Aktiviteter på lejren.
Indbydelse til Fodboldfest 2004 Lørdag d
Blå Sommer 2009 Besøg i Ravnsholt Division 21. oktober 2008.
BK Friheden 98 Teplice (Tjekkiet) 31/3 – 4/
Sommerlejr 2012 Dag for dag.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program • Rejse tider • Hvad går pengene til? • Madbudget • Spire- og smutterne • Program og aktiviteter.
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Golf N`Wine Tour 2014 Afgang i luksus bus fra Brande onsdag kl
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
Præsentation af sæsonen 2012 i SSIF Cykling og et tilbageblik på det 2. år i cykelklubbens historie.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program Rejse tider Hvad går pengene til? Madbudget Spire- og smutterne Program og aktiviteter Kom med.
Velkommen til nye børn som er kommet fra vuggestue og dagpleje eller hjemmefra. Blomsterprojekt hvor vi får blomster hjemmefra som vi passer, vander og.
YDERLIGERE OPLYSNINGER Er der spørgsmål vedr. stævnet – se hjemmesiden
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program Transport af piger Transport af materiel Rafter og brænde Program Alt det andet Jobbørs.
Velkommen Rådsmøde Tirsdag d. 17. marts Dagsorden: 1. Senior arbejdet 2. Sysselfejde information 3. Uddannelse / Kursus 4. Økonomi 5. ”MEGA aktivitet”
Velkommen til Rådsmøde Onsdag d. 15. september 2010
Velkommen til forældremøde om
Årshjul 2012 Børnehuset Hørgården Her er det naturen der er i fokus.
TPI U /2015.
Mandag d. 27/8  Bo er syg, der er ingen vikar.  Børnene bruger vores nye fysiske rammer rigtig godt, de 3 lokaler på 200 gangen bliver indrettet så der.
VELKOMMEN Familiespejder DUD 27. september KORPSETS NYE FAMILIETILBUD Liane Brandt, udviklingskonsulent KFUM-spejderne.
Mandag den 18. august Udedag Vi laver snobrød på bålet. Marianne fri Jens vikar.
Mallorca 2007 Info møde 25. februar. Mallorca 2007 Afrejse Billund kl. 19,15 fly NB 347. Mødetid lufthavn 17,00 Ankomst Palma kl. 22,00 Hjemrejse.
DUB møde 18. Oktober 2001  9.30 ankomst  Orientering fra bestyrelsen  Unicenter 3.0  Frokost  SLMO  Spørgetid 
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
For førskolegruppens forældre
Skanderborg Kommune Valgmøde 3. marts 2014 Baggrundsviden for at kunne varetage skolebestyrelsesarbejdet.
Stöten uge 7, 2015 Lørdag d. 7. feb. Afgang Christiansfeldvejkl Stena Jutlandica Frederikshavn kl (evt. aftensmad på båden) Ankomst Göteborgkl.
Roverne i Forandringen Guldborgsund 2005 Tirsdag er roverdøgn i Forandringen Aktiviteter for rovere og ledere Workshops kl og fra
Pr og kommunikation på Guldborgsund 2005 Forandringen
BGK Elite Spillermøde BGC, BGK Elite Spillermøde Agenda Velkomst og status Præsentation af nytilgåede spillere og nye gamle spillere! ”Update”
Kultur Forandringen Forandringens lejrbål mandag kl og fredag kl Mød alle forandringens ledere, Syng sammen aften mandag kl –
Grunde til at jeg elsker dig
Guldborgsund lejren 2005 Aktiviteter. Underlejrdag Valgfri 24 x 7 HC- Andersen dag Knald i låget Hjemmeopgaver.
VELKOMMEN TIL SOMMERSTÆVNE PÅ LINDENBORG JULI 2013.
NYHEDSBREV Årgang 6, Nummer 1, marts 2009 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,
GuldborgsundLejren 2005 Information om mad til distrikterne og grupperne Korpslejrintendanturen / Underlejrintendanturen ved Marianne Rygaard, Forandringen.
GRUPPENS BEREDSKAB Troplederen er den ansvarlige for beredskabet på gruppens lejrplads Man skal følge de overordnede retningslinier, der administreres.
Guldborgsund 2005 Lejrpladsen - teknik. IS Punkt på UL Køle- container 4 Affaldscontainere Toiletter og vaskeplads Rafter Brænde Tappested for vand.
Ugeprogram Forandringens Underlejr FormiddagEftermiddagAften LørdagAnkomst Åbningslejrbål SøndagLejretablering mulighed for aktivitet Gudstjeneste MandagUNDERLEJRDAG
SkoleIntra SkoleIntra træf 1 –2 Marts 2006 Ole Windeløv, UNI-C.
Stubbergårdlejren 5. – 12. juli 2008 Trevæld Spejdercenter (nær Holstebro)
Uge 30……. Snart..! Vi mødes på Verninge kro lørdag D kl. 7.30
Østrig 2018.
Igls Juli. Igls Juli.
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Fredag d. 13. april til søndag d. 15. april 2018.
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Præsentationens transcript:

Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005

Dagsorden Referat fra d. 3 februar Brandudstyr Transport Arbejdsopgaver Hjemmeopgaver Info fra underlejren Eventuelt www.spejdernet.dk/munkebjerg

Referat Der blev blandt andet snakket om: Nyt fra korpset/Distriktet Hjemmeside Uddannelse Transport til Guldborgsundlejren Transport af materiel Hvornår der skal pakkes Med mere…… www.spejdernet.dk/munkebjerg

Brandudstyr Hver gruppe skal medbringe Pr. 8 telte i klynge 1 branddasker 1 Håndsprøjtebatteri med 2 x 10 liter vand Eventuelt brandtæppe Tingene kan bestilles ved Korpset korsgaard@kfumscout.dk www.spejdernet.dk/munkebjerg

Transport Bustransport ved Egeskov Turistfart 12.000 kr. pr. 48 personers bus. Transport ved Dueholm ca. 8000 kr. (forvogn og hænger) www.spejdernet.dk/munkebjerg

Transport Materiale, hvem pakker hvornår og hvor opsamles materialet? Alt opsamles ved Dueholms plads d. 15/7 kl. 18.00 – Nørrebrogade i Fredericia Hvornår skal de forskellige grupper af sted? Seneste afgang er kl. 07.00 d. 16/7 www.spejdernet.dk/munkebjerg

Transport af gods Indkørselstidspunkt Det vil være muligt at ændre sluttidspunktet for kørsel på lejrområdet på ankomstdagen til kl. 8.00. Dvs. kørsel er mulig fra torsdag den 14. juli kl. 0.01 til lørdag den 16. juli kl. 8.00. Bil er tilladt fra 21.00 fredag www.spejdernet.dk/munkebjerg

Transport af gods Godstransport på pladsen Pga. begrænsede vendemuligheder på fast vej er godstransport med sættevogne og lastbiler med anhænger problematisk. Der kan dog indrettes 3 aflæsningspladser centralt, men der må forventes ventetid inden indkørsel på lejrområdet. Øvrige lastbiler kan køre ind til forsyningspunkterne. Hver underlejr har en traktor, der kan disponeres over til kørsel med gods på lejrområdet. www.spejdernet.dk/munkebjerg

Opfordring til grupperne Sørg for at få en kærre/vogn med til transport af brænde, affald m.m. www.spejdernet.dk/munkebjerg

www.spejdernet.dk/munkebjerg

Arbejdsopgaver Distriktet mangler 1 til madbestilling Taste ind, modtagelse og udlevering af mad 8 faste vagter til underlejren (skal være vagt under hele lejren) 1-2 sygeplejersker til tilkald 8 personer til distrikts aktiviteten – risbåde (6 aktivitets perioder) www.spejdernet.dk/munkebjerg

Arbejdsopgaver der er besat Præst: Lars Seeberg PR: Kasper Kiilerich www.spejdernet.dk/munkebjerg

Hjemmeopgaver Grupperne: Distriktet: ”knald i låget” Marionetdukke Pilgrims stav Distriktet: Navneskilte til grupperne Flag til Distriktet Skjolde www.spejdernet.dk/munkebjerg

Pladsen med underlejre www.spejdernet.dk/munkebjerg

Forsyningspunkt Evt. Køle-container 4 www.spejdernet.dk/munkebjerg

Forsyningspunkter Der indrettes et sted pr. underlejr med kørevej til: raftedepot Brændedepot Madudlevering- kølecontainer til opbevaring af mad. Toiletter (1 pr. 34 spejdere) Tappehaner til vand Håndvaske Affaldscontainere (sortering) Bademulighed (koldt vand) bliver der kun ét sted pga. krav om opsamling af vandet. Der bliver desuden bademulighed på skole samt i svømmehal (betaling). www.spejdernet.dk/munkebjerg

Ugeprogram www.spejdernet.dk/munkebjerg For- Ankomst Etablering   Lørdag Søndag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Søndag   For- middag Ankomst Etablering Underlejr-dag Valgfrie aktiviteter H.C. Andersen-dag Fælles aktivitets-dag - "Knald i låget" Afrejse  Efter-middag Etablering +aktivitet Underlejr- dag  Aften Åbnings-lejrbål  Guds-tjeneste  Underlejr-aktivitet Korpslejr-bål Afslutnings-lejrbål  Hike  x  Udflugt  24X7 x  Ulve-aktivitet www.spejdernet.dk/munkebjerg

Aktiviteter Tilmelding til aktiviteter foregår online og starter 15. marts, hvor en tredjedel af pladserne på alle aktiviteterne kan bookes. Nye puljer kan bookes hhv. 1. april og 1. maj. Der serveres ”appetitvækker” på ungdomskurser i påsken – gør en indsats for, at det er patruljerne selv, der vælger og booker aktiviteter. www.spejdernet.dk/munkebjerg

H.C Andersen festdag Nogle aktiviteter skal bookes (kan først ske fra 1. april). Det er muligt at vælge 1 aktivitetsperiode pr. patrulje, den øvrige del af dagen er der masser af oplevelser. Der bliver desuden mulighed for enkeltpersoner for at melde sig som kor til ”Svanen”, der opføres torsdag aften. www.spejdernet.dk/munkebjerg

Eventuelt? Møder 9 maj 2005 Rådsmøde i Gårslev 12/5-2005 Korpslejrmøde i Skærbæk 5/5-2005 Distriktsturnering for bæver/ulve i Skærbæk 9/6-2005 Korpslejrmøde hos Dalfolket Vejle 30 august 2005 Rådsmøde i Bredballe 27 oktober 2005 Rådsmøde hos Olaf Rye Distriktet foreslår at d. 12 maj som en arbejds/pionerings dag www.spejdernet.dk/munkebjerg

HUSK nu RTL Bil –O-Løb Torsdag D. 31. Marts Få en seddel ved Niels-Peter eller Iben ! Eller www.spejdernet.dk/munkebjerg/rtl

Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005