Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005
Dagsorden Referat fra d. 3 februar Brandudstyr Transport Arbejdsopgaver Hjemmeopgaver Info fra underlejren Eventuelt www.spejdernet.dk/munkebjerg
Referat Der blev blandt andet snakket om: Nyt fra korpset/Distriktet Hjemmeside Uddannelse Transport til Guldborgsundlejren Transport af materiel Hvornår der skal pakkes Med mere…… www.spejdernet.dk/munkebjerg
Brandudstyr Hver gruppe skal medbringe Pr. 8 telte i klynge 1 branddasker 1 Håndsprøjtebatteri med 2 x 10 liter vand Eventuelt brandtæppe Tingene kan bestilles ved Korpset korsgaard@kfumscout.dk www.spejdernet.dk/munkebjerg
Transport Bustransport ved Egeskov Turistfart 12.000 kr. pr. 48 personers bus. Transport ved Dueholm ca. 8000 kr. (forvogn og hænger) www.spejdernet.dk/munkebjerg
Transport Materiale, hvem pakker hvornår og hvor opsamles materialet? Alt opsamles ved Dueholms plads d. 15/7 kl. 18.00 – Nørrebrogade i Fredericia Hvornår skal de forskellige grupper af sted? Seneste afgang er kl. 07.00 d. 16/7 www.spejdernet.dk/munkebjerg
Transport af gods Indkørselstidspunkt Det vil være muligt at ændre sluttidspunktet for kørsel på lejrområdet på ankomstdagen til kl. 8.00. Dvs. kørsel er mulig fra torsdag den 14. juli kl. 0.01 til lørdag den 16. juli kl. 8.00. Bil er tilladt fra 21.00 fredag www.spejdernet.dk/munkebjerg
Transport af gods Godstransport på pladsen Pga. begrænsede vendemuligheder på fast vej er godstransport med sættevogne og lastbiler med anhænger problematisk. Der kan dog indrettes 3 aflæsningspladser centralt, men der må forventes ventetid inden indkørsel på lejrområdet. Øvrige lastbiler kan køre ind til forsyningspunkterne. Hver underlejr har en traktor, der kan disponeres over til kørsel med gods på lejrområdet. www.spejdernet.dk/munkebjerg
Opfordring til grupperne Sørg for at få en kærre/vogn med til transport af brænde, affald m.m. www.spejdernet.dk/munkebjerg
www.spejdernet.dk/munkebjerg
Arbejdsopgaver Distriktet mangler 1 til madbestilling Taste ind, modtagelse og udlevering af mad 8 faste vagter til underlejren (skal være vagt under hele lejren) 1-2 sygeplejersker til tilkald 8 personer til distrikts aktiviteten – risbåde (6 aktivitets perioder) www.spejdernet.dk/munkebjerg
Arbejdsopgaver der er besat Præst: Lars Seeberg PR: Kasper Kiilerich www.spejdernet.dk/munkebjerg
Hjemmeopgaver Grupperne: Distriktet: ”knald i låget” Marionetdukke Pilgrims stav Distriktet: Navneskilte til grupperne Flag til Distriktet Skjolde www.spejdernet.dk/munkebjerg
Pladsen med underlejre www.spejdernet.dk/munkebjerg
Forsyningspunkt Evt. Køle-container 4 www.spejdernet.dk/munkebjerg
Forsyningspunkter Der indrettes et sted pr. underlejr med kørevej til: raftedepot Brændedepot Madudlevering- kølecontainer til opbevaring af mad. Toiletter (1 pr. 34 spejdere) Tappehaner til vand Håndvaske Affaldscontainere (sortering) Bademulighed (koldt vand) bliver der kun ét sted pga. krav om opsamling af vandet. Der bliver desuden bademulighed på skole samt i svømmehal (betaling). www.spejdernet.dk/munkebjerg
Ugeprogram www.spejdernet.dk/munkebjerg For- Ankomst Etablering Lørdag Søndag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Søndag For- middag Ankomst Etablering Underlejr-dag Valgfrie aktiviteter H.C. Andersen-dag Fælles aktivitets-dag - "Knald i låget" Afrejse Efter-middag Etablering +aktivitet Underlejr- dag Aften Åbnings-lejrbål Guds-tjeneste Underlejr-aktivitet Korpslejr-bål Afslutnings-lejrbål Hike x Udflugt 24X7 x Ulve-aktivitet www.spejdernet.dk/munkebjerg
Aktiviteter Tilmelding til aktiviteter foregår online og starter 15. marts, hvor en tredjedel af pladserne på alle aktiviteterne kan bookes. Nye puljer kan bookes hhv. 1. april og 1. maj. Der serveres ”appetitvækker” på ungdomskurser i påsken – gør en indsats for, at det er patruljerne selv, der vælger og booker aktiviteter. www.spejdernet.dk/munkebjerg
H.C Andersen festdag Nogle aktiviteter skal bookes (kan først ske fra 1. april). Det er muligt at vælge 1 aktivitetsperiode pr. patrulje, den øvrige del af dagen er der masser af oplevelser. Der bliver desuden mulighed for enkeltpersoner for at melde sig som kor til ”Svanen”, der opføres torsdag aften. www.spejdernet.dk/munkebjerg
Eventuelt? Møder 9 maj 2005 Rådsmøde i Gårslev 12/5-2005 Korpslejrmøde i Skærbæk 5/5-2005 Distriktsturnering for bæver/ulve i Skærbæk 9/6-2005 Korpslejrmøde hos Dalfolket Vejle 30 august 2005 Rådsmøde i Bredballe 27 oktober 2005 Rådsmøde hos Olaf Rye Distriktet foreslår at d. 12 maj som en arbejds/pionerings dag www.spejdernet.dk/munkebjerg
HUSK nu RTL Bil –O-Løb Torsdag D. 31. Marts Få en seddel ved Niels-Peter eller Iben ! Eller www.spejdernet.dk/munkebjerg/rtl
Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005