Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business."— Præsentationens transcript:

1 OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business School

2 5 minutter

3 Sider er beregnet til virksomheder, brands og organisationer, der ønsker at dele deres historier og få kontakt til andre personer. Man kan tilpasse sider, slå historier op og organisere begivenheder. Personer, der synes godt om jeres side, kan få opdateringer i deres nyheder. Hvad er en Facebook-side?

4 Øget synlighed og kendskabsgrad Videndeling og udvikling Etablering af tværfaglige fællesskaber Flere frivillige Flere medlemmer Formål

5 Kilde: nettendenser.dk

6 Hjerteforeningen Hjerteforeningen Hjerteforeningen, Faaborg- Midtfyn lokalkomité Hjerteforeningen, Faaborg- Midtfyn lokalkomité Hjerteforeningen Frederiksberg Eksisterende facebook-sider

7 Opret Facebook-side Tips til når siden er oprettet Personificer din URL: https://www.facebook.com/usernamehttps://www.facebook.com/username Indsæt et banner (ligesom på en af de andre Facebook-sider) Skriv en god beskrivelse under ”info” Inviter alle jeres venner til at like siden Lav en statusopdatering via din personlige profil og fortæl hvorfor I har oprettet en Facebook-side https://www.facebook.com/help/364458366957655/

8 Strategi og planlægning! Skriv 2-5 statusopdateringer per uge på jeres Facebook-side for at holde brugernes interesse. Det er en fordel at planlægge jeres statusopdatering, så I ved, hvad I skal poste og hvornår. På den måde behøver I ikke at gøre det på må og få. Derudover ved hele lokalkomitéen hvad I kommunikerer og hvordan det ligger i tråd med jeres aktiviteter.

9 Du er, hvad du gør, handler og kommunikerer – det skaber dit brand, din profil, din synlighed.


Download ppt "OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google