Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afChristoffer Lund Redigeret for ca. et år siden
1
Julie, Thomas, Lasse & Sophie-Amalie
2
Disposition Problemformulering Virksomhedsbeskrivelse
Industriens trends Præsentation af kvalitativ interview Service management systemet Analyse Konklusion
3
Problemformulering “Hvordan er Fresh Fitness en del af service industrien og hvordan udbydes og opfattes serviceydelsen?”
4
Virksomhedsbeskrivelse
Nørrebro 2010 Grundlagt af Rasmus Ingerslev Vision, Mission, Mål 65000 medlemmer Pm. Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen
5
Industriens trends Overordnet sport og motion: Tendenser i industrien
Godt /8,9% af den danske befolkning er medlem De billige og de dyre har succes Tendenser i industrien HIIT træning TRX Certificeret instruktører Styrke træning Egen tilvirkning
6
Pine and Gilmore Egen tilvirkning
7
Præsentation af kvalitativ interview
Rasmus og Jannick? Hvorfor disse interviews? Fællesnævnere Rasmus´ beretning Jannicks beretning Egne iagttagelser Pm Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen
8
Service management systemet
Servicekoncept Serviceleverancesystem Markedssegment Image Kultur & filosofi Richard Normann, Service Management, systime Gad, Oversat af Marianne Risberg Pm Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen Egen tilvirkning
9
Analyse Spiller sammen Billigt, billigt, billigt Vækst i virksomheden.
Lille brist: Intet personale?
10
Konklusion Tilbyder serviceydelser = service virksomhed
Billig træning døgnet rundt. Frontpersonale?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.