Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Pinpoint.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Pinpoint."— Præsentationens transcript:

1 Pinpoint

2 Hvad får du ud af det Pinpoint?
besøg (juli-okt) 4800 leads til partnere (26%) Vores målsætning leads i FY13 Målrettet brug i kampagner f.eks: Grupperinger af parntere Deeplinks fra landing page (+6000 fra FY11) vs FY11 14.000

3 En online markedsplads for Microsoft partnere til at vise deres løsninger og services, baseret på Microsoft teknologi. 13000 kliks juli, august September 28% er reelt det vi kalder leads , som er kunder der går videre og kigger på en forhandleres hjemmesider, trykker på kontakt info og info om deres produkter sog services. Gennemsnittet i WE er 26%

4 Maksimer din synlighed på Pinpoint
Gode annoncer dine på applikationer og services En god virksom- hedspro- fil Hvad er den største forhindring for Microsoft partnere, når de ønsker at promovere deres produkter og services online? At skrive enkle og præcise beskrivelser af deres produkter og services: Din profils vigtigste punkter: Beskrivelse af din virksomhed Navn på din applikation eller service Beskrivelse af din applikation eller service Hvorfor bruge tid på det: Fordi du har 10 gange større mulighed for at få nye kunder med en korrekt profil Fordi dine produkter sammenlignes med andre på markedet Fordi dine online beskrivelser bruges af andre til at definere din virksomheds kerneaktivitet Der er større sandsynlighed for at dine kunder kontakter dig, når de forstår hvordan du kan hjælpe dem Fordi en præcis beskrivelse understøtter din virksomheds troværdighed

5 Din Virksomhedsprofil...
En god virksomhedsprofil Fortæl om din kerneaktivitet i første sætning. Angiv 3-5 fokusområder, som du er specialiseret i og/eller Microsoft produkter, som du supporterer. Husk kontaktinfo! (Skriv på dansk) 3 vigtige punkter

6 Eksempler Virksomhedsprofil
Info om kerneaktivitet i første sætninger Korte beskrivelser af fokusområder.

7 Dine produktbeskrivelser...
Gode annoncer på din applikation-er og services Giv din applikation eller service et navn som fortæller kunderne hvad den kan. Angiv i de 2 første sætninger; hvilket produkt du tilbyder, hvilke kunder det henvender sig til og hvordan det hjælper dem. Angiv 3-5 funktionaliteter og/eller fordele, som dine kunder kan forvente som resultat af at købe af dit produkt. Husk Links! 4 vigtige punkter

8 Eksempel – Annoncer Titler der fortæller hvad produktet kan
De første linier fortæller om hvad produkterne tilbyder og hvordan de hjælper kunden Mange links på produkterne

9 Dit dashboard... Opdater dine annoncer for din profil
Brug dit dashboard Opdater dine annoncer for din profil Sæt dine annoncer ud i flere regioner og på flere sprog. Se kundeaktivitet på din profil. Se trafikanalyser for din profil: Besøg og sidevisninger Interne henvisninger Forespørgsler Administrer din Pinpoint-konto. 5. vigtige punkter Administrer din Pinpoint-konto (Rediger personlige oplysninger). Angiv navnet på din virksomhed og kontakt, så Pinpoint kan oprette et link til de virksomheds- og løsningsprofiloplysninger, du angav, da du tilmeldte dig Microsoft Partner Network (MPN). Hvis du er tilknyttet mere end én virksomhed, kan du vælge eller ændre din standardvirksomhedsannonce for Pinpoint Opdater dine annoncer for din (Rediger profiler). Sæt dine annoncer ud i flere regioner og på flere sprog (Rediger profiler). Se kundeaktivitet på din profil ( Dashboard). Se trafikanalyser for din profil (siden Analyse): Besøg og sidevisninger: Interne henvisninger:. Forespørgsler:. Administrer din Pinpoint-konto (Rediger personlige oplysninger).

10 Få bedre søgemuligheder på Pinpoint
Brug relevante nøgleord i din virksomhedsoversigt og dine annoncer for applikationer og services! Hav en komplet Profil Få bedre annoncer på applikation-er og services Få CfMD-anbefalingen Cloud accelerate partner Hav microsoft Kompeten-cer Få kunde-vurderinger Opret en komplet profil. Opret separate, præcise annoncer til hver enkelt applikation og service, din virksomhed tilbyder. Få relevante Microsoft-kompetencer. Vælg de mest præcise attributter for din annonce i Annoncetype, Relevante virksomhedsbehov, Microsoft "Virker sammen med"-produkter og Gældende branche på rullelisterne i Dashboard. Bliv Cloud Accelerate-partner. Cloud Accelerate-partnere kommer højere op i søgerangeringen og identificeres med badgen Cloud Accelerate. Få CfMD-anbefalingen (Certified for Microsoft Dynamics). Denne certificering er kun til Microsoft Dynamics-partnere for de kvalificerede Microsoft Dynamics-applikationer, som de udvikler. Applikationer med denne udmærkelse kommer højere op i søgerangeringen. Få kundeklassifikationer og -vurderinger.

11 Nøgleord – Hvorfor er de vigtige?
De fordele, som kunden får ved at bruge din applikation eller service De konkrete opgaver eller mål, som kunden ønsker at opnå ved at bruge din applikation eller service De ord som dine kunder bruger, når de taler om deres virksomhedsbehov. "Nøgleord" er de ord, som dine kunder bruger til at søge efter dine applikationer og services Brug onlineværktøjer som Bing Keyword Tool fra WordStream, Google Søgeindsigt og Wordtracker

12 3 veje til at genere mere trafik/kliks på Pinpoint
Mere synlig crosslinking fra Microsoft kunderettede sider Microsoft nyhedsbreve Bannere på Microsoft kunderettede sider Pinpoint widget/gadget implementeret på Microsoft kunderettede sider: (http://www.microsoft.com/da- dk/dynamics/default.aspx ; ; Facebook : rk/app_ ) (SMB, MS.DK, MS.DK.om, Dynamics, Licens, SMB Facebook business Network )

13 Pinpoint - Hvordan starter jeg?
Log in i MPN: Partner membership Center Klik på Organisation information                 Vælg: Manage your organisation profile, og rul ned til organisation description. Tjek af i:  Yes, please list me organization in Microsoft directories. Udfyld info om din virksomhed. (i første felt på engelsk, og i andet felt på dansk for det er krav på Pinpoint at teksten er dansk – det er denne profil der overføres til Pinpoint) Rul ned i bunden og klik på Update. Det tager 3-5 dage inden anmodnngen kommer igennem MPN og kommer på valideringslisten på Pinpoint.   NB! Tjek om dit Live ID er tilknyttet dit MPN ID inden du starter. * Mere info om at komme igang med Pinpoint finder du på Microsoft partnerportalen

14 Pinpoint Live Meetings
13. December 14. Februar 18. April 16. Maj


Download ppt "Pinpoint."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google