Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Højdepunkter & udbytte af TRENDY TRAVEL.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Højdepunkter & udbytte af TRENDY TRAVEL."— Præsentationens transcript:

1 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Højdepunkter & udbytte af TRENDY TRAVEL

2 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Trendy Travel Implementations STORYTELLING > spændende historier skabt til at fængsle lyttere, seere og læsere er overbevisende i sig selv RITUALER SKABER STRUKTUR cykel-events året igennem bliver en integreret del af aktiviteterne i kommunen HØJNE CYKLINGENS IMAGE > der bliver slået en pæl igennem myten om cykling som andenrangs transportmidler – især i de østeuropæiske lande EN FRYD FOR ØJET > interessant design for bæredygtig transport, og BØRN GUIDER FORÆLDRENE > børn guider deres forældre hen imod bæredygtig transport

3 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 STORYTELLING

4 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 STORYTELLING

5 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 STORYTELLING

6 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 STORYTELLING

7 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER - Cykelkalender – Irland

8 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER - Cykelkalender – Danmark

9 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER – Cykelbyttemarked

10 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Årlig Cykelfest Bolzano

11 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER – Cykle til arbejde / Cykle til skole

12 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER Rebel pedal parade Cork - Irland

13 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER – Cykel design show

14 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 RITUALER – Varm chokolade – kolde cykler

15 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 PLEASING THE EYE - Kunstværker

16 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Følelsesmæssige fotografier

17 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 HØJNE CYKLENS IMAGE

18 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 HØJNE CYKLENS IMAGE

19 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Forældre bliver påvirket

20 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010

21 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Forældre bliver påvirket

22 Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 TRENDY WEBSITE


Download ppt "Højdepunkter & udbytteTRENDY TRAVEL2008-2010 Højdepunkter & udbytte af TRENDY TRAVEL."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google