Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSigrid Holmberg Redigeret for ca. et år siden
1
Køb spillet her:
2
Buy the game here:
3
AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren til at fastholde interessen Det er navnet ”Viden om Afrika og prisen” der først fastholder interessen, derefter er det den lille tekst under navnet på spillet. Desire: Den del der får læseren til at ønske hun/han havde produktet Teksten under navnet, sender et signal om en hyggelig og sjov aften, hvilket mange ønsker og derfor finder dette spil interessant. Action: Det som oplyser hvor man kan købe produktet Nede i bunden er de steder du kan købe spillet, markeret med logo’er.
4
Målgruppen: Det er teenagere og familier med børn over 12 år, da spillets spørgsmål godt kan være lidt svære. Mål for kampagnen: Målet med spillet, er at dem der spiller det, skal få noget sjovt ud af det, samtidig med at de lærer noget omkring Afrika. Budgetlægning: Formulering af budskabet: At få en højere viden, omkring Afrika. Samt en hyggelig aften, med ens nære. Reklamemiddel og medie: Facebook, TV2 og Busstopsteder.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.