Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014."— Præsentationens transcript:

1 Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014

2 INTRO – THE BASICS

3 Hvad er et brand? Image Value Loyalty

4 ”Brand-knapper” … IMAGEVALUELOYALTY

5 APPLE – KULT ELLER RELIGION ??

6 Case: Apple

7 Vertikalt integrerede systemer

8 V.I.S. oplevelsesdimensioner

9 Horisontale “ting”

10 RELIGION

11 Vigtig diskursiv-kulturel forskel: – Branding SOM religion – Branding ER religion …

12 Brand fællesskaber

13 Branding som ”religion” religion ritual Tradition Loyalty

14 Branding som ”religion” 1. a unique sense of belonging 2. a clear vision with a sense of purpose 3. take power from your enemies 4. Authenticity 5. consistency 6. perfection 7. sensory appeal 8. Rituals 9. Symbols 10. mystery

15 BRAND INTEGRATION

16 Brand Integration Wheel - 1

17 Brand Integration Wheel - 2

18

19

20 Brand integration BMW (X5, i8)

21 ”Wait ’til you see the car …!”


Download ppt "Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google