Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afThea Marcussen Redigeret for ca. et år siden
1
Brand Integration Bo Kampmann Walther Aktuel Mediebrug FS2014
2
INTRO – THE BASICS
3
Hvad er et brand? Image Value Loyalty
4
”Brand-knapper” … IMAGEVALUELOYALTY
5
APPLE – KULT ELLER RELIGION ??
6
Case: Apple
7
Vertikalt integrerede systemer
8
V.I.S. oplevelsesdimensioner
9
Horisontale “ting”
10
RELIGION
11
Vigtig diskursiv-kulturel forskel: – Branding SOM religion – Branding ER religion …
12
Brand fællesskaber
13
Branding som ”religion” religion ritual Tradition Loyalty
14
Branding som ”religion” 1. a unique sense of belonging 2. a clear vision with a sense of purpose 3. take power from your enemies 4. Authenticity 5. consistency 6. perfection 7. sensory appeal 8. Rituals 9. Symbols 10. mystery
15
BRAND INTEGRATION
16
Brand Integration Wheel - 1
17
Brand Integration Wheel - 2
20
Brand integration BMW (X5, i8)
21
”Wait ’til you see the car …!”
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.