Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Byggeriets Evaluerings Center

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Byggeriets Evaluerings Center"— Præsentationens transcript:

1 Byggeriets Evaluerings Center
Adm. direktør Curt Liliegreen Årsmøde 2006, Radisson SAS Scandinavia hotel

2 Karakterbog ”De 5 Bedste A/S”
Område Nøgletal Virksomhedens gennemsnit Score i % Tidsfrister Faktisk udførelsestid i forhold til planlagt udførelsestid 95,9 % 86 Faktisk udførelsestid indtil overstået mangel­afhjælpningsperiode i forhold til planlagt udførelsestid 94 Kvalitet Udbedring af mangler i det første år efter aflevering 0 timer pr. mio. kr. 100 A0: Antal ikke-alvorlige mangler 0,1 pr. mio. kr. 75-100 A1: Antal mindre alvorlige mangler 0,0 pr. mio. kr. A2: Antal alvorlige mangler A3: Antal kritiske mangler UN: Antal anmærkn. som bør undersøges nærmere Ikke aktuel Arbejdsmiljø Ulykkesfrekvens 0,0 ulykker pr. mio. timer Kundetilfredshed med byggeprocessen Kundetilfredshed 3,9 90 Virksomhedens vurdering af dens underentreprenører -

3

4

5

6

7

8 Branchekarakterbog 2005 og 2006
Område Nøgletal Gennemsnit 2005 Gennemsnit 2006 Tidsfrister Faktisk udførelsestid i forhold til planlagt udførelsestid 100,14 % 99,33 % Faktisk udførelsestid indtil overstået mangel­afhjælpningsperiode i forhold til planlagt udførelsestid 111,47 % 107,03 % Kvalitet Udbedring af mangler i det første år efter aflevering Ikke aktuel A0: Antal ikke-alvorlige mangler 4,23 pr. mio. kr. 7,34 pr. mio. kr. A1: Antal mindre alvorlige mangler 0,71 pr. mio. kr. 0,79 pr. mio. kr. A2: Antal alvorlige mangler 0,09 pr. mio. kr. 0,05 pr. mio. kr. A3: Antal kritiske mangler 0,01 pr. mio. kr. Arbejdsmiljø Ulykkesfrekvens 16,91 ulykker pr. mio. timer 30,20 ulykker pr. mio. timer Kundetilfredshed med byggeprocessen Kundetilfredshed 3,45 3,42


Download ppt "Byggeriets Evaluerings Center"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google