Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Byggeriets Evaluerings Center
Adm. direktør Curt Liliegreen Årsmøde 2006, Radisson SAS Scandinavia hotel
2
Karakterbog ”De 5 Bedste A/S”
Område Nøgletal Virksomhedens gennemsnit Score i % Tidsfrister Faktisk udførelsestid i forhold til planlagt udførelsestid 95,9 % 86 Faktisk udførelsestid indtil overstået mangelafhjælpningsperiode i forhold til planlagt udførelsestid 94 Kvalitet Udbedring af mangler i det første år efter aflevering 0 timer pr. mio. kr. 100 A0: Antal ikke-alvorlige mangler 0,1 pr. mio. kr. 75-100 A1: Antal mindre alvorlige mangler 0,0 pr. mio. kr. A2: Antal alvorlige mangler A3: Antal kritiske mangler UN: Antal anmærkn. som bør undersøges nærmere Ikke aktuel Arbejdsmiljø Ulykkesfrekvens 0,0 ulykker pr. mio. timer Kundetilfredshed med byggeprocessen Kundetilfredshed 3,9 90 Virksomhedens vurdering af dens underentreprenører -
8
Branchekarakterbog 2005 og 2006
Område Nøgletal Gennemsnit 2005 Gennemsnit 2006 Tidsfrister Faktisk udførelsestid i forhold til planlagt udførelsestid 100,14 % 99,33 % Faktisk udførelsestid indtil overstået mangelafhjælpningsperiode i forhold til planlagt udførelsestid 111,47 % 107,03 % Kvalitet Udbedring af mangler i det første år efter aflevering Ikke aktuel A0: Antal ikke-alvorlige mangler 4,23 pr. mio. kr. 7,34 pr. mio. kr. A1: Antal mindre alvorlige mangler 0,71 pr. mio. kr. 0,79 pr. mio. kr. A2: Antal alvorlige mangler 0,09 pr. mio. kr. 0,05 pr. mio. kr. A3: Antal kritiske mangler 0,01 pr. mio. kr. Arbejdsmiljø Ulykkesfrekvens 16,91 ulykker pr. mio. timer 30,20 ulykker pr. mio. timer Kundetilfredshed med byggeprocessen Kundetilfredshed 3,45 3,42
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.