Download præsentationen
Offentliggjort afGerda Steffensen Redigeret for ca. et år siden
1
Kap 4 Personligt salg og kundebetjening Kapitel 4
2
Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve
Kap 4 Personligt salg ”Effektivt, personligt salg er selve livsnerven i din virksomhed, Jo dygtigere dine sælgere er til det personlige salg, jo mere økonomisk vækst”.
3
Kundebetjening i detail
Kap 4 Kundebetjening i detail Rådgivende salg Klassisk salg Selvbetjening
4
De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm
Kap 4 De fire strømme Kundestrøm Varestrøm Pengestrøm Informationsstrøm
5
Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase
Kap 4 Salgstrappen Den indledende fase Den gennemførende fase Den afsluttende fase
6
Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper
Kap 4 Kropssprog 4 X 20 reglen Kundevurdering Fire forskellige kundetyper Kropsstøj Uniformspolitik
7
Kap 4 Kropssprog
8
Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling
Kap 4 Telefonsalg Call center - en branche i rivende udvikling Direct marketing - én-til-én kontakt; elektronisk, skriftligt eller personligt
9
Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation?
Kap 4 Reklamationer Hvorfor klager kunden? Hvordan modtages en reklamation? Reklamationsbehandling
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.