Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBente Steensen Redigeret for ca. et år siden
1
Udbudschef: Cecilie Førby ODENSE KOMMUNES UDBUD OG KONTRAKTSTYRING
2
23 ansatte 1 stab Udbudskonsulenter Contract Managers Controling og Analyse 5 Teams UDBUD OG KONTRAKTSTYRING
3
Team Borger – Fritvalgsområdet, fødevarer Team Terræn – Håndværkerydelser, biler Team IT – Effektanalyse, monopolbrud Team In house – Beklædning, konsulentydelser Kontrolenheden mod Social Dumping MERE OM OS….
4
Indkøbsprincipper Odense Kommune indkøber efter tre principper; Vores indkøb skal være: værdifulde, ansvarlige smarte. INDKØBSPOLITIK: VORES INDKØB
5
Odense Kommune vil have mest værdi for pengene og vil understøtte vækst og udvikling i samarbejde med vores leverandører. Det vurdere vi er godt købmandskab. Vi har fokus på fire områder; dialog, kvalitet, vækst og økonomi. VÆRDIFULDE INDKØB
6
Odense Kommune tager et aktivt samfundsansvar og forventer, at kommunens leverandører gør det samme. Vi har fokus på fire områder; bæredygtighed, social ansvarlighed, beskæftigelse og social dumping. ANSVARLIGE INDKØB
7
Odense Kommune vil gøre det nemt for kommunens enheder at købe innovativt og smart ind og gøre det nemt for virksomheder at handle og udvikle samarbejdet med kommunen. Vi har fokus på fire områder; innovation, e-handel, transaktionsomkostninger og markedsmodning. SMARTE INDKØB
8
Arbejdsgrupper Udstationeringer Specialisering Relationer Fokus på opgaven ud fra principperne: Indkøb til forsyning Indkøb til forandring/udvikling SAMARBEJDET INTERNT
9
Udbudsplaner Dialog Leverandørmøder Samarbejde med arbejdsmarkedets parter Leverandørportal Kontrolenheden mod Social Dumping SAMARBEJDET EKSTERNT
10
40% e-handel Socialøkonomiske virksomheder Innovations klausuler Opfølgning på sociale klausuler TCO OPI IT-kontraktstyring Byggeri NYE MÅL
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.