Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afRoy Helland Redigeret for ca. et år siden
1
Den Store Plantejagt 4. klasse Forundersøgelse
2
Denne undersøgelse gennemføres i klasserne, der deltager i Den Store Plantejagt.
På næste side finder du en formular, der skal udfyldes. Print s. 3 og noter i hånden, mens du gennemgår præsentationen. Udfyld en formular pr. klasse, der deltager. Frist for at sende den udfyldte formular til Friluftsrådet er mandag den 15. december 2018. Sendes til Giv lyd, I brug for mere tid til at gennemføre forundersøgelsen eller har I spørgsmål til projektet Den Store Plantejagt.
3
Skole: Lærerens navn: Klasse: Hvor mange elever er der i alt i klassen: Hvor mange elever havde hørt ordet biodiversitet før? Hvor mange elever kan forklare, hvad biodiversitet/biologisk mangfoldighed er? Hvor mange elever kan navngive en af de to planter? Hvor mange elever kan navngive begge de to planter? Hvor mange elever kan navngive en af de to fugle? Hvor mange elever kan navngive begge de to fugle? Hvor mange elever kan navngive en af de to insekter/dyr? Hvor mange elever kan navngive begge de to insekter/dyr? Hvor mange elever kan nævne 3 forslag til at hjælpe planter, fugle, dyr og insekter? Hvor mange elever kan nævne tre ting, der skader planter, fugle, dyr og insekter? Øvrige kommentarer
4
Denne undersøgelse gennemføres i klasserne, der deltager i Den Store Plantejagt.
På næste side finder du en formular, der skal udfyldes. Udfyld en formular pr. klasse, der deltager. Frist for at sende den udfyldte formular til Friluftsrådet er mandag den Sendes til Otilia Aaskov Benard fra Friluftsrådet på Har I brug for mere tid til at gennemføre forundersøgelsen eller har I spørgsmål til projektet Den Store Plantejagt, så skriv til Otilia.
5
Hvor mange elever er der i alt i klassen:
Skole: Lærerens navn: Klasse: Hvor mange elever er der i alt i klassen: Hvor mange elever havde hørt ordet biodiversitet før? Hvor mange elever kunne forklare, hvad biodiversitet/biologisk mangfoldighed betyder? Hvor mange elever kunne navngive en af de to planter? Hvor mange elever kunne navngive begge de to planter? Hvor mange elever kunne navngive en af de to fugle? Hvor mange elever kunne navngive begge de to fugle? Hvor mange elever kunne navngive en af de to insekter/dyr? Hvor mange elever kunne navngive begge de to insekter/dyr? Hvor mange elever kunne nævne 3 forslag til at hjælpe planter, fugle, dyr og insekter? Hvor mange elever kunne nævne tre ting, der skader planter, fugle, dyr og insekter?
7
Stilk-Eg, Quercus robur
9
Hvid okseøje, Leucanthemum vulgare
11
Knopsvanen, Cygnus olor
13
Gråand, Anas platyrhynchos
15
Nældens takvinge, Aglais urticae
17
Iberisk skovsnegl/dræbersnegl,
Arion lusitanicus
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.