Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBente Bendtsen Redigeret for ca. et år siden
1
Bekymringsbarometer Vi har på enkelte uddannelser indført et bekymringsbarometer, der forpligter lærerne til at vurdere hver enkelt elev. Lærerne giver hver elev et nummer fra 0-2 alt efter hvor bekymret, de er for eleven.
2
Bekymrings-barometer 0 = Ingen bekymring ? = Eleven vurderes som 1 eller 2 ud fra skema 1 = Der er vist et eller andet: -30 dages observation -Ny vurdering efter 30 dage 2 = Der er en bekymring: - Handleplanen træder i kraft
3
Klasseliste 1. y Bjarne Corydon Manu Abhishek Sareen Villy Svøndal Helle Thorning-Schmidt Nicolai Halby Wammen Margrethe Vestager Hansen Henrik Sass Larsen Ida Margrete Meier Auken 0 0 ?
4
Den akutte påvirkning. (Skæv) Den kroniske påvirkning. (Hverdagen) Forsøger at undgå personaleTager ikke initiativ til noget Røde øjneMistet interessen for ting Snøvlende taleVirker tom og trist Sløvhed i bevægelserOpgivende Fnisende og pjattendeEkstrem glemsomhed Selvcenteret, går rundt i sin egen verden Irritabel og opfarende Først udadvendt, en time efter rygning mere indadvendt Mister gamle venner, der ikke ryger hash Kan være svær at forstå, har ligesom sin egen logik Er gået væsentligt ned i tempo, næsten ingen energi Virker mere glad, i forhold til ”den kroniske påvirkning”. Lukker sig inde følelsesmæssigt Svær at komme i kontakt medHar fået svære ved at formulere sig, føler sig ofte misforstået ”Taber tråden” både i forhold til at lytte og tale Taler om hash og stoffer
5
Klasseliste 1. y Bjarne Corydon Manu Abhishek Sareen Villy Svøndal Helle Thorning-Schmidt Nicolai Halby Wammen Margrethe Vestager Hansen Henrik Sass Larsen Ida Margrete Meier Auken 0 0 2 1
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.