Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMikkel Søndergaard Redigeret for ca. et år siden
1
Thomas Refstrup Dünweber Cognition & Communication
2
Dit personlige brand NetværkMuligheder
3
?NetværkMuligheder
4
To use communication as a tool for process optimization UNGKOM, Students@Maersk, CogCom ComCaseCompetition, Vidensdeling, Fag-teori m.m
5
Få et profilbillede. Tilføj din uddannelse/job. Skriv en headline. Tilføj dine ‘Skills’. Tjek Tina Mellergaard Jensens LinkedIn profil for inspiration. Find grupper og personligheder du vil følge. Kom til UNGOMs ‘Crash Course LinkedIn’ (24.okt.) Online branding
8
Få et profilbillede (fungerer som et logo!). Tilføj en beskrivelse af hvem du er og hvad folk kan få ud af at følge dig. Følg folk indenfor dit felt. Følg # indenfor dit felt (hold øje med hvad folk bruger). Udvælg nogle du særligt vil holde øje med fordi de er interessante for dig Kom til UNGOMs ‘Crash Course Twitter’ (21.nov.) Online branding
10
De findes i massevis! Faglige netværk Arbejdsnetværk Studenternetværk Gå Hjem Møder Foredrag Konkurrencer …..and many, many more! Offline branding
11
Find dem der interesser dig ved at spørge i dit eget netværk (venner, undervisere, kollegaer). Engager dig i dem og brug dem til egne behov. Hav dit CV med eller et spørgsmål klar. …don’t be afraid! Offline branding
12
Thomas Refstrup Dünweber Cognition & Communication
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.