Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om."— Præsentationens transcript:

1 Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Torsdag den 27.september 2012 kl. 19.30 på Lindegaarden 1

2 Foreningsaktiviteter Januar 2012: Forhandling med kommunen om betingelserne for at overtage Lindegaarden 14 Bestyrelsesmøder 2 Forretningsudvalgsmøder Marianne Hilton Formand for Støtteforeningen 2

3 Kulturaktiviteter Marianne Hilton Formand for Støtteforeningen 3 Formål: Lave aktiviteter der kan skaffe dynamik og substans i arbejdet for at "fylde indhold i gården" sideløbende med restaureringen af bygningerne Okt 2011: Maler udstilling med traditionel kinesisk kunst sidste efterår. Her var der flot besøg med mellem 450-500 besøgende i løbet af efterårsferien Dec 2011: Julekalender i vinduerne på Lindegaarden med konkurrence på Facebook. I nyskabende og alternativt tiltag, der skabte en masse dialog – og netværket ulmer fortsat Feb 2012: Vi afholdt Fastelavn 2011-2012: Vi har også holdt et Erhvervsengagement for lokale erhvervsdrivende – ligesom gården jævnligt bliver præsenteret af Niels for forskellige interesserede

4 Kommunikation Hjemmeside, Facebook og Kultunaut Udsendt 2 Nyhedsbreve Ca. 10 Artikler i Det Grønne Område 4

5 Kommende aktiviteter Vi stifter som sagt fonden og køber Lindegaarden Vi bemander fondens bestyrelse – i første omgang med Støtteforeningens bestyrelse. Men dette er helt klart en midlertidig løsning. Vi starter en intensiv fundraising kampagne Vi starte en ligeså intensiv medlems søgnings kampagne Hvad skal vi ellers lave af arrangementer? Ideer er velkomne 5

6 Fra egne rækker 6 Købe Lindegaarden nu

7 Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl. 19.30 i lejligheden på Lindegaarden 7

8 Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl. 19.30 i lejligheden på Lindegaarden 8

9 Fastsættelse af kontingent Bestyrelsen indstiller at kontingentet for 2011-2012 fortsat er 200 kr. 9 Forfalder hvert år i oktober

10 Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl. 19.30 i lejligheden på Lindegaarden 10

11 11 Bestyrelsen foreslår at vi fortsætter uændret frem til februar 2013 men – og det er helt afgørende - suppleret med nye medlemmer. Bestyrelsen foreslår også at der holdes ekstraordinær generalforsamling i februar grundet ny organisering med fonden, herunder samspillet med Støtteforeningen og Støtteforeningens nye rolle Indkomne forslag

12 Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl. 19.30 i lejligheden på Lindegaarden 12

13 Valg af medlemmer til Bestyrelsen Den gamle Bestyrelse fortsætte men suppleres med nye Marianne Hilton, Niels Friderichsen, Mikael Vest, Jytte Kløve, Kirsten Eikers, Carsten Spangsberg (suppleant), Kaj Christensen (suppleant) 13

14 Valg af suppleanter til Bestyrelsen og revisor Nuværende suppleanter: Carsten Spangsberg og Kaj Christensen Carsten genopstiller Revisor: Statsautoriseret revisor Arne Jakobsen fra Revisionsfirmaet Aage og Povl Holm Rustenborgvej 7A opfordres til at stille op 14


Download ppt "Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google