Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

De grønne pigespejdere Regionslejr 2009. Aftenens program Transport af piger Transport af materiel Rafter og brænde Program Alt det andet...... Jobbørs.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "De grønne pigespejdere Regionslejr 2009. Aftenens program Transport af piger Transport af materiel Rafter og brænde Program Alt det andet...... Jobbørs."— Præsentationens transcript:

1 De grønne pigespejdere Regionslejr 2009

2 Aftenens program Transport af piger Transport af materiel Rafter og brænde Program Alt det andet...... Jobbørs

3 Til Bornholm: Kl. 9.15 på Flintholm, Kastrup (Terminal 2) og Hovedbanegården. Afgang kl. 10.00. Ballerup station kl. 8.20 med afgang 8.45. Til København: Hentes på Rømeregård kl. 14 (færgeafgang 15.25). Afleveres samme sted som man kom på kl. Ca. 19.30 (Ballerup dog ca. kl. 20.15) Transport af pigespejderne

4 Ankomst Rønne Pigerne skal som udgangspunkt bære baggagen ombord og fra borde – hold øje med næste nyhedsbrev Alle skal videre med turistbusser direkte til Rømeregård – tæl jeres piger!!!! og tjek jeres gruppe ind ved busdøren

5 Ankomst til Rømeregård RLT er på pladsen og er behjælplige med inkvartering. Lejrpladserne vil være inddelt som på landslejre. Spire/Smutter vil blive henvist til de sovesale de skal sove i. Lederne sover IKKE sammen med pigerne, men i en sal for sig selv. Spire og Smutterledere skal hjælpe med at holde sovesalene rene og pæne Materiellet kan bæres ned på pladserne. Traktor kan også bruges

6 Transport af materiel Afleveres i Korpskontorets gård : Torsdag d. 2. juli kl. 18 – 21 (RLT er på pladsen). Materiellet stables på paller i 2 meters højde – stabilt. Omvikles med Stræk- folie. 2 stk. plastlomme med gruppenavn på pr. palle. Branddaskere mærkes med tydeligt gruppenavn og pakkes særskilt. Afhentes i Korpskontorets gård: Mandag d. 13. juli kl. 17 – 19

7 Materiellet skal være klar til afhentning på Rømeregård søndag kl. 13. Nedbrydning af lejr søndag m. evt nedtagning af telte lørdag eftermiddag. Begræns jeres materiel!!!

8 Ankomst til Rømeregård RLT er på pladsen og er behjælplige med inkvartering. Lejrpladserne vil være inddelt som på landslejre. Spire/Smutter vil blive henvist til de sovesale de skal sove i. Lederne sover IKKE sammen med pigerne, men i en sal for sig selv. Materiellet kan bæres ned på pladserne. Traktor kan også bruges

9 Brænde og rafter Brændet skal hentes, saves og hugges Der må ikke saves ”småtteri” i alle rafterne, men halvering kan være nødvendigt Medbring eget tovværk Der må graves i grunden, dog ikke fedt-fælder men spildevandshuller (KUN TIL VAND)

10 Programmet Tirsdag under lejropbygning: Deltager smutter/ spirer? Pyjamas –party for spire og smutter: Hiken afsluttes med pyjamas party i huset. Der er fælles spisning i spisesalen. Wellness dagen (fredag): Der mangler stadig en del gruppers tilbud Lørdag eftermiddag: Fortsætter Spejderolympiaden med finalerne. Kl. 14 – 16 Festmiddagen: Hver gruppe medbringer egen salat (der beregnes 5 kr. pr. person)

11 Oplevelsestur (Hike): o Husk dagturs rygsæk o Der sker forskelligt for spire/smutter, spejdere og og seniore - dels med bus, dels på gå-ben. o Pigerne går alene!! Vagter ved overnatningspladserne. o Maden laves på trangia 1 pr. patrulje o Baggage kan transporteres med bus o Medbring pressening til biuark o Seniore ne skal være mellem 13 og 17 år Ledermøder: Hver aften kl. 19.30: Senest dagen før varsles hvor mange ledere der skal bruges til de forskellige aktiviteter

12 Alt det der ikke passede andre steder Sundheds personale: Ella og Dorte fra Sct. Jacob, samt Linda fra Valby er alle sygeplejersker og kan kontaktes i forbindelse med et hurtigt tjek på forbrændinger og andet INDEN I kører til skadestuen. Andagt: Ønsker om at få eksterne ressourcer til at holde andagter er gået i opfyldelse. En for spire/smutter og en for spejder/senior Køleskabe: der er nogle, som måske skal deles med en anden gruppe Madbestillingssedler: Fremsendes snarest fra Rømeregård. Ellers dagligt med afregning sidst på lejren.

13 Jobbørs Vi må alle være indstillede på at hjælpe på poster og programpunkter. De manglende kræfter annonceres på ledermøder og det forventes herefter at grupperne organiserer at sende ressourcer / hjælpere Næste nyhedsbrev medsendes arbejdsfordelings liste på de nuværende kendte opgaver. PR : Marianne Gulløv fra Sct. Jacob vil gerne indsamle kontakter til lokale aviser. Marianne skriver en artikel som kan bruges i alle aviser. Kontakt selv jeres lokale avis eller skiv til tina.caroe@get2net.dk som formidler kontakten Marianne.tina.caroe@get2net.dk

14 Nyhedsbrev I næste nyhedsbrev kommer følgende informationer: Lejr-opdeling Baggage til og fra færge Tjanse-lister: Rengøring af wc’er, flag, fællesarealer og gårdsplads, kiosk


Download ppt "De grønne pigespejdere Regionslejr 2009. Aftenens program Transport af piger Transport af materiel Rafter og brænde Program Alt det andet...... Jobbørs."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google