Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005."— Præsentationens transcript:

1 Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d

2 Dagsorden Referat fra d. 3 februar Brandudstyr Transport
Arbejdsopgaver Hjemmeopgaver Info fra underlejren Eventuelt

3 Referat Der blev blandt andet snakket om: Nyt fra korpset/Distriktet
Hjemmeside Uddannelse Transport til Guldborgsundlejren Transport af materiel Hvornår der skal pakkes Med mere……

4 Brandudstyr Hver gruppe skal medbringe
Pr. 8 telte i klynge 1 branddasker 1 Håndsprøjtebatteri med 2 x 10 liter vand Eventuelt brandtæppe Tingene kan bestilles ved Korpset

5 Transport Bustransport ved Egeskov Turistfart kr. pr. 48 personers bus. Transport ved Dueholm ca kr. (forvogn og hænger)

6 Transport Materiale, hvem pakker hvornår og hvor opsamles materialet?
Alt opsamles ved Dueholms plads d. 15/7 kl – Nørrebrogade i Fredericia Hvornår skal de forskellige grupper af sted? Seneste afgang er kl d. 16/7

7 Transport af gods Indkørselstidspunkt
Det vil være muligt at ændre sluttidspunktet for kørsel på lejrområdet på ankomstdagen til kl Dvs. kørsel er mulig fra torsdag den 14. juli kl til lørdag den 16. juli kl Bil er tilladt fra fredag

8 Transport af gods Godstransport på pladsen
Pga. begrænsede vendemuligheder på fast vej er godstransport med sættevogne og lastbiler med anhænger problematisk. Der kan dog indrettes 3 aflæsningspladser centralt, men der må forventes ventetid inden indkørsel på lejrområdet. Øvrige lastbiler kan køre ind til forsyningspunkterne. Hver underlejr har en traktor, der kan disponeres over til kørsel med gods på lejrområdet.

9 Opfordring til grupperne
Sørg for at få en kærre/vogn med til transport af brænde, affald m.m.

10

11 Arbejdsopgaver Distriktet mangler 1 til madbestilling
Taste ind, modtagelse og udlevering af mad 8 faste vagter til underlejren (skal være vagt under hele lejren) 1-2 sygeplejersker til tilkald 8 personer til distrikts aktiviteten – risbåde (6 aktivitets perioder)

12 Arbejdsopgaver der er besat
Præst: Lars Seeberg PR: Kasper Kiilerich

13 Hjemmeopgaver Grupperne: Distriktet: ”knald i låget” Marionetdukke
Pilgrims stav Distriktet: Navneskilte til grupperne Flag til Distriktet Skjolde

14 Pladsen med underlejre

15 Forsyningspunkt Evt. Køle-container 4

16 Forsyningspunkter Der indrettes et sted pr. underlejr med kørevej til:
raftedepot Brændedepot Madudlevering- kølecontainer til opbevaring af mad. Toiletter (1 pr. 34 spejdere) Tappehaner til vand Håndvaske Affaldscontainere (sortering) Bademulighed (koldt vand) bliver der kun ét sted pga. krav om opsamling af vandet. Der bliver desuden bademulighed på skole samt i svømmehal (betaling).

17 Ugeprogram www.spejdernet.dk/munkebjerg For- Ankomst Etablering
Lørdag Søndag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Søndag   For- middag Ankomst Etablering Underlejr-dag Valgfrie aktiviteter H.C. Andersen-dag Fælles aktivitets-dag - "Knald i låget" Afrejse  Efter-middag Etablering +aktivitet Underlejr- dag  Aften Åbnings-lejrbål  Guds-tjeneste  Underlejr-aktivitet Korpslejr-bål Afslutnings-lejrbål  Hike  x  Udflugt  24X7 Ulve-aktivitet

18 Aktiviteter Tilmelding til aktiviteter foregår online og starter 15. marts, hvor en tredjedel af pladserne på alle aktiviteterne kan bookes. Nye puljer kan bookes hhv. 1. april og 1. maj. Der serveres ”appetitvækker” på ungdomskurser i påsken – gør en indsats for, at det er patruljerne selv, der vælger og booker aktiviteter.

19 H.C Andersen festdag Nogle aktiviteter skal bookes (kan først ske fra 1. april). Det er muligt at vælge 1 aktivitetsperiode pr. patrulje, den øvrige del af dagen er der masser af oplevelser. Der bliver desuden mulighed for enkeltpersoner for at melde sig som kor til ”Svanen”, der opføres torsdag aften.

20 Eventuelt? Møder 9 maj 2005 Rådsmøde i Gårslev 12/ Korpslejrmøde i Skærbæk 5/ Distriktsturnering for bæver/ulve i Skærbæk 9/ Korpslejrmøde hos Dalfolket Vejle 30 august 2005 Rådsmøde i Bredballe 27 oktober 2005 Rådsmøde hos Olaf Rye Distriktet foreslår at d. 12 maj som en arbejds/pionerings dag

21 HUSK nu RTL Bil –O-Løb Torsdag D. 31. Marts
Få en seddel ved Niels-Peter eller Iben ! Eller

22 Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d


Download ppt "Munkebjerg Distrikt Korpslejrmøde d. 17-03-2005."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google