Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afPia Kjærgaard Redigeret for ca. et år siden
1
LP-modellen og 95% målsætningen Niels Egelund, professor, dr.pæd. Direktør, Center for Strategisk Uddannelsesforskning DPU, Aarhus Universitet
2
Succesraten 199075,2% 199581,7% 200083,3% 200482,0% 200581,9% 200681,5% 200780,6% 200880,7%
3
Status 2008 Piger83,6% Drenge77,9% Region Nordjylland82,9% Region Midtjylland82,7% Region Syddanmark80.5% Region Hovedstaden79,2% Region Sjælland79,0%.
4
Fuldførelsesprocenter 2008 Almengymnasiale uddannelser82% Erhvervsgymnasiale uddannelser78% Erhvervsfaglige uddannelser48%.
5
LP-modellens data Skoler fra 1 runde (2008) 172 Elever34.076 Svarprocent >90 Der indgår 134 elevvariable.
6
Fagligt niveau Meget lav 4,0% Lav14,7% Middel38,7% Høj28,7% Meget høj
7
Faglighed og motivation
8
Lyst til skolen
9
Kedsomhed i timerne
10
Det sociale liv i skolen
11
Trivsel i klassen
12
Trivsel i frikvartererne
13
Mobning
14
Forstyrrer andre elever
15
Siger negative ting
16
Negative over for lærere
17
Ensomhed i skolen
18
Vrede
19
Ros fra læreren
20
Læreren hjælper
21
Læreren interesse for mig
22
Venner i klassen
23
Kan indgå kompromisser
24
Skifte aktiviteter
25
Lytter til andre elever
26
Reaktion på gruppepres
27
Arbejdsindsats
28
Hvad har skolen gjort? Mangel på undervisningsdifferentiering Mangel på anerkendelse Mangel på udfordringer ---------------- Hvor tidligt er det gået galt? Hvor længe har det fået lov at stå på Hvorfor er der ikke grebet ind?
29
Specialundervisning
30
Har vi overhovedet gjort det rigtige?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.