Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSuhendra Sudirman Redigeret for ca. et år siden
1
Kerneydelsen som grundlag for dialog
2
Kerneydelsen som grundlag for dialog
Billeddias Udskift baggrundsbillede: Indsæt nyt billede fra fil (Indsæt > Billede > Fra fil) Billedets størrelse skal være 25,4 cm x 19,05 cm og placeres 0 cm fra top og 0 cm fra venstre kant. (Højreklik på billedet og vælg formater billede. Indsæt koordinater og størrelse. Klik OK) Højreklik på billedet og vælg rækkefølge > Placer bagerst. Slet det gamle billede. Herefter er det nye billede synligt. Indsæt note og kildehenvisning via Sidehoved og sidefod
3
Den løbende dialog om arbejdstid
Hvordan skal jeg prioritere mit arbejde? Den moderne organisations dilemma: »Gør som jeg siger – vær selvstændig!« (Niels Åkerstrøm, ledelsesforsker CBS) Medarbejderens ansvarliggørelse må bero på dialog om grundlaget for en prioritering ift. kerneopgaven – det fælles tredje!
4
Forslag til projekttilgange
Prioritering af kerneopgaven ud fra tre tilgange (som mange skoler er i gang med): Fælles målafklaring på forskellige niveauer i organisationen Datainformeret viden om elever og didaktiske indsatser Strukturer for samarbejde og videndeling Indsatser i kombination eller som enkeltindsatser Indsæt note og kildehenvisning via Sidehoved og sidefod
5
Projekttilgang – målafklaring
Grundlaget for dialog Mål for skolens strategiske retning Mål for studieretningen Mål i faget Mål for klassen
6
Datainformeret - dialog
Grundlag for dialog Viden om elevernes progression Databankens tal for organisationen Studieadministrative systemer
7
Projekttilgang – strukturer
Grundlaget for dialog Lederens systematiske involvering i undervisningen Sikring af fælles forløb Kollegial supervision
8
Spørg gerne om konkrete eksempler!
Indsæt note og kildehenvisning via Sidehoved og sidefod
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.