Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAlbert Nørgaard Redigeret for ca. et år siden
1
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Content til lead nurturing: Work Sheet - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Content er brændstoffet, der får Marketing Automation platformen til at køre Bil = Marketing Automation platform Chauffør = Intern Marketing Automation ansvarlig Co-driver = CMO Brændstof = Content
3
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Atcore er pitstoppet, der sikrer Marketing Automation platformen kører så optimalt som muligt Atcore er indholds-providere, der får Marketing Platformen til at køre Atcore er teknikkerne, der sætter platformen op, så den passer til virksomhedens forretningsstrategi og - mål Atcore er rådgiverne, der hjælper CMO’en med at lægge strategien og vælge den rigtige platform
4
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Definer lead decision journey
5
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Definer formål, budskab og indholdstyper Tidligt stadieModent stadieKøbsstadie Formål Budskab Typer
6
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Definer indhold fordelt på målgruppe/personaer og processtadie Tidligt stadieModent stadieKøbsstadie Målgruppe 1/persona 1 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Målgruppe 2/persona 2 1 2 3 1 2 3 1 2 3 Målgruppe 3/persona 3 1 2 3 1 2 3 1 2 3
7
Atcore © Alle rettigheder forbeholdes Thomas Rode Digital Advisor, +45 3115 0993 tr@atcore.dk @thomasrode Be in touch
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.