Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik."— Præsentationens transcript:

1 www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik

2 Dagens program  Indledning og præsentation  Vareområder 1-4  De udbudte produkter (tilbudsliste)  Udbudsmaterialets opbygning  Vigtige formalia  Vigtige frister  Demonstration/afprøvning  Tildeling af rammeaftaler  De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne

3 Indkøb og Logistik Udbudets gennemførelse  Indkøb og Logistik: Oskar Neshamar (indkøber), Freddy Rosenmeier (indkøber) og Sidsel Marcussen (jurist)  Brugergruppen: Bente Nielsen (Viborg Sygehus), Bodil Jensen (HR Fysisk Arbejdsmiljø), Søren Møller (Horsens Sygehus), Kirsten Lindegaard (Århus Sygehus), Jens Peter Østergaard (Holstebro Sygehus), Margit Staun Hansen (Randers Centralsygehus), Inge Landrock (Silkeborg Sygehus), Mogens Kallestrup (Regionssekretariatet)

4 Indkøb og Logistik IKL er flyttet  Postadresse: Olof Palmes Allé 15 8200 Århus N  Besøgsadresse: Olof Palmes Allé 34, stuen og 1. sal 8200 Århus N

5 Indkøb og Logistik Må vi stille spørgsmål?  I dag kun i begrænset omfang  Spørgsmål skal som udgangspunkt stilles skriftligt inden den 18. januar kl. 14:00

6 Indkøb og Logistik Vareområder  Vareområde 1:Rengøringsmidler  Vareområde 2: Rengøringsartikler og – vogne  Vareområde 3: Klude og mopper  Vareområde 4: Rengøringsmaskiner

7 Indkøb og Logistik De udbudte produkter  De udbudte produkter fremgår af tilbuds- listen (Kontraktbilag 2) for de enkelte vareområder  Der ønskes en tilbudspris for de produkter, der udgør 80% af regionens forbrug  Der ønskes en rabatsats for de enkelte vareområder for de resterende 20% af forbruget

8 Indkøb og Logistik Udbudsmaterialets opbygning  Udbudsbetingelser (den formelle ramme)  Disposition for tilbud (værktøj)  Udbudsbilag 1-5d  Udkast til kontrakt  Kontraktbilag 1-4

9 Indkøb og Logistik Vigtige formalia  Udbudsbilag 1, 2, 3, 4, 5a-5d udfyldes Skal underskrives, dateres og påstemples  Kontraktbilag 1 og 2 udfyldes  Aflevering af tilbud – 1 stk. underskrevet original, 1 USB/CD-rom, 3 stk. kopier

10 Indkøb og Logistik Vigtige frister  Sidste frist for spørgsmål: 18. januar 2009  Svar offentliggøres: 25. januar 2009  Sidste frist for oplysninger: 30. januar 2009  Tilbudsfrist: 5. februar 2009 kl. 14.30  Evt. produktpræsentation: Uge 8-9  Nærmere information følger

11 Indkøb og Logistik Demonstration/afprøvning  I det omfang der er behov herfor  Uge 8-9  Nærmere information følger

12 Indkøb og Logistik Tildeling af rammeaftaler  Det økonomisk mest fordelagtige tilbud: Tilbudspris50% Kvalitet og tekniske egenskaber30% Service og uddannelsestilbud10% Leveringsformer10%  3-5 rammeaftaler

13 Indkøb og Logistik De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne  Vareområde 1-3: Det produkt, der i det konkrete tilfælde skønnes bedst egnet til at opfylde ordregivers behov  Vareområde 4: Fornyet konkurrence i form af miniudbud

14 www.regionmidtjylland.dk Tak for idag


Download ppt "Www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google