Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFredrik Ipsen Redigeret for ca. et år siden
1
www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik
2
Dagens program Indledning og præsentation Vareområder 1-4 De udbudte produkter (tilbudsliste) Udbudsmaterialets opbygning Vigtige formalia Vigtige frister Demonstration/afprøvning Tildeling af rammeaftaler De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne
3
Indkøb og Logistik Udbudets gennemførelse Indkøb og Logistik: Oskar Neshamar (indkøber), Freddy Rosenmeier (indkøber) og Sidsel Marcussen (jurist) Brugergruppen: Bente Nielsen (Viborg Sygehus), Bodil Jensen (HR Fysisk Arbejdsmiljø), Søren Møller (Horsens Sygehus), Kirsten Lindegaard (Århus Sygehus), Jens Peter Østergaard (Holstebro Sygehus), Margit Staun Hansen (Randers Centralsygehus), Inge Landrock (Silkeborg Sygehus), Mogens Kallestrup (Regionssekretariatet)
4
Indkøb og Logistik IKL er flyttet Postadresse: Olof Palmes Allé 15 8200 Århus N Besøgsadresse: Olof Palmes Allé 34, stuen og 1. sal 8200 Århus N
5
Indkøb og Logistik Må vi stille spørgsmål? I dag kun i begrænset omfang Spørgsmål skal som udgangspunkt stilles skriftligt inden den 18. januar kl. 14:00
6
Indkøb og Logistik Vareområder Vareområde 1:Rengøringsmidler Vareområde 2: Rengøringsartikler og – vogne Vareområde 3: Klude og mopper Vareområde 4: Rengøringsmaskiner
7
Indkøb og Logistik De udbudte produkter De udbudte produkter fremgår af tilbuds- listen (Kontraktbilag 2) for de enkelte vareområder Der ønskes en tilbudspris for de produkter, der udgør 80% af regionens forbrug Der ønskes en rabatsats for de enkelte vareområder for de resterende 20% af forbruget
8
Indkøb og Logistik Udbudsmaterialets opbygning Udbudsbetingelser (den formelle ramme) Disposition for tilbud (værktøj) Udbudsbilag 1-5d Udkast til kontrakt Kontraktbilag 1-4
9
Indkøb og Logistik Vigtige formalia Udbudsbilag 1, 2, 3, 4, 5a-5d udfyldes Skal underskrives, dateres og påstemples Kontraktbilag 1 og 2 udfyldes Aflevering af tilbud – 1 stk. underskrevet original, 1 USB/CD-rom, 3 stk. kopier
10
Indkøb og Logistik Vigtige frister Sidste frist for spørgsmål: 18. januar 2009 Svar offentliggøres: 25. januar 2009 Sidste frist for oplysninger: 30. januar 2009 Tilbudsfrist: 5. februar 2009 kl. 14.30 Evt. produktpræsentation: Uge 8-9 Nærmere information følger
11
Indkøb og Logistik Demonstration/afprøvning I det omfang der er behov herfor Uge 8-9 Nærmere information følger
12
Indkøb og Logistik Tildeling af rammeaftaler Det økonomisk mest fordelagtige tilbud: Tilbudspris50% Kvalitet og tekniske egenskaber30% Service og uddannelsestilbud10% Leveringsformer10% 3-5 rammeaftaler
13
Indkøb og Logistik De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne Vareområde 1-3: Det produkt, der i det konkrete tilfælde skønnes bedst egnet til at opfylde ordregivers behov Vareområde 4: Fornyet konkurrence i form af miniudbud
14
www.regionmidtjylland.dk Tak for idag
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.