Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFrode Kristoffersen Redigeret for ca. et år siden
1
Generalforsamling 13. Marts 2017
2
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
3
Valg af dirigent Bestyrelsen foreslår suppleant Vibeke Hansen som dirigent
4
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
5
Bestyrelsens beretning
Indledningsvis Overdragelse af bankfuldmagter ved formandsskifte er altid en stor opgave Godt samarbejde og en god bestyrelsesånd Suppleanten har deltaget i møder Tranbjerg Fællesråd – kontingent for første gang Bestyrelsens beretning
6
Grønne områder (Anders) Opstart for ny gartner
Henstilling til, at ejere beskærer egne buske og træer som rækker ud over foreningens grønne arealer og stier.
7
Grønne områder (fortsat) Nye bænke, nye træer, nyt fodhegn
Nye gadelamper i byen, hvorfor skraldespandene på masterne var væk for en tid Rensning/sugning af sandfang under regnvandsafløb i hele området
8
Veje, stier og skilte (Pia)
Kommunens lastbilparkeringsplads (ingen affald, bortskaffelse af campingvogn) Reparation af huller i vejen og asfalt omkring afløb. Indhentet kontrolpris på asfaltering Opfordring til brug af Nogle kører for hurtigt på vejene
9
Bestyrelsens beretning
Hjemmesiden (Pia) Der har igennem det seneste år været arbejdet hen imod en ny hjemmeside – Sigtet har været en hjemmeside, som er lettere at vedligeholde for bestyrelsen. Der er derfor ikke store forandringer i brugerfladen. Der tilstræbes lidt større nyhedsflow. Bestyrelsens beretning
10
Snerydning (Peter) Hvor ryddes sne - snerydningskort.
Hvornår ryddes der sne - gældende retningslinjer for snerydder. Ansvar for snerydning - forsikringsforhold. Der anvendes salt og i sjældne tilfælde sand.
11
Blandet (Bent) Tinglysning af arealer – udbyttet modsvarer ikke indsats Opfordring til nabohjælp – men husk at skilte placeres på eget areal
12
Øvrige fokusområder (Bent) Trampestien over til den nye skov
Stien bag Tranbjerg Bocenter Landmand går tæt på rabatten ved Trankærgårdsvej Vildtvoksende område ved Trankær Vænge Tingskov Alle beplantning langs rabat ved Vandværket
13
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
14
Fremlæggelse af regnskab
Link til regnskab
15
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
16
Godkendelse af budget og kontingent
Link til budget
17
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
18
Indkomne forslag Bestyrelsen har ikke modtaget forslag
19
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
20
Valg til bestyrelsen for 2 år
I.Tina Kristensen (genopstiller gerne) II.Peter Pagh (genopstiller gerne) III.Bent Cramer (genopstiller gerne)
21
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
22
Valg af suppleanter Seneste periodes suppleanter I. Vibeke Hansen
II. Mads Sand III. Helle Magnusson
23
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
24
Valg af intern revisor Thomas Bo Birch (genopstiller gerne)
25
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
26
Valg af ekstern revisor
Bestyrelsen anbefaler at fortsætte samarbejdet med nuværende revisionsfirma BRANDT.
27
Dagsorden Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
28
Eventuelt Brev fra Aarhus Kommune vedr. Radon
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.