Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April 2015. For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April 2015. For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien."— Præsentationens transcript:

1 Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April 2015. For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien

2 © 2015, Usertribe ApS. All rights reserved. Unauthorized reproduction is strictly prohibited. Information is based on best available resources and best practices. Any opinions reflect judgement at the time and are subject to change. 2 Sport og fritid - baseret på kundeindsigt fra en lang række e-commerce sites. Her er det vigtigt at de er så målrettede mod den aktuelle kunde, som muligt. Hvis webshoppen viser lignende produkter, som andre kunder har købt, må den ikke vise en sports bh, hvis kunden lige har søgt på herrejakker. Kunderne lægger stor vægt på at få deres produkter indenfor sport og fritid, lige når de har tid og lyst. Derfor er oplysninger om lagerstatus, ledighed og produkternes tilgængelighed i al almindelighed alfa & omega. Dette indebærer også, at når kunderne endeligt tager sig tid til at få nogle gode fritidsoplevelser med familien, har de stor interesse i samlede pakker og rabatordninger. Det er derfor vigtigt, at disse fremstår meget tydeligt for kunderne, søger inspiration i webshoppen. U sertribe har udført en lang række undersøgelser med inddragelse af kunder. Flere af dem omhandlede sport og fritid. Vi giver dig her en generel indsigt i kundernes handlemønstre i webshops med sport og fritid, og hjælper dig selvfølgelig gerne med at afdække, hvordan kundernes specifikke handlemønstre er i netop din webshop. Kunderne i webshops indenfor sport og fritid, er ofte meget passionerede om deres interesser, og ved derfor ofte præcist hvilke produkter, de er på udkig efter. Her er en velfungerende filtreringsfunktion meget vigtig. Kunderne er dog også villige til at lade sig inspirere af de præsenterede produkter.

3 © 2015, Usertribe ApS. All rights reserved. Unauthorized reproduction is strictly prohibited. Information is based on best available resources and best practices. Any opinions reflect judgement at the time and are subject to change. 3 Informer tydeligt om varens lagerstatus, herunder både antallet på lager og lokation Lad brugerne indtaste postnummer for at se lagerstatus i den nærmeste butik Informer tydeligt på alle siderne hvad priser og betingelser for levering er, især hvis der er gratis levering ved køb over et bestemt beløb Undgå at skrive for meget tekst på webshoppens forside. Opdel i stedet teksten i overskrifter, afsnit og punkter. Undgå at vise udgåede varer, varer som ikke forhandles, hvor kunden befinder sig eller på anden måde varer, som kunden ikke har mulighed for at købe. Undgå at placere varer, som de andre kan lide, før kunderne får lov at se den vare, som de selv har søgt på Giv brugerne store gode billeder af varerne fra forskellige vinkler Rabatter betyder meget for brugerne, så det er vigtigt, at informationer om disse fremstår klart og tydeligt på websiden Vis tydeligt hvad produktet eller tjenesten indeholder, og hvad der blot er mulige varer, som kan købes eller anvendes til produktet. Sørg for at brugerne nemt kan se, hvilke betalingskort, der kan anvendes. Sørg for at teksten på hjemmesiden er let læselig og at teksten deles op af overskrifter, afsnit og eventuelt punkter, da kunderne ellers ikke læser indholdet Indsæt en brødkrummesti, så brugerne let kan gå et, to eller helt tilbage til startsiden Sørg for at brugerne let kan se hvilke betalingskort, det er muligt at betale med Sørg for at holde check-ud flowet på en enkel underside, så brugerne let kan danne sig et overblik over de indtastede oplysninger Særlige optimeringspunkter til sport og fritid

4 4 License This report is intended for internal use, for you and your team only. You and your team are allowed to both print and digitally distribute the report within your own organization, as long as it’s not accessible to anyone outside your organization. You are not allowed to republish content, repackage or resell any parts of the report without first having our written consent. Usertribe er et værktøj til kundecentrisk forretningsudvikling, der gør det nemt og hurtigt at få indsigt i jeres kunders adfærd. Med Usertribe ser du din markedsføring, kampagneudvikling, produkter, digitale kanaler, kunderejser, produktudvikling m.v. igennem øjnene på kunden. Du oplever kunden ”tænke højt”, mens du ser kundens handlinger. Træf bedre beslutninger med indsigt i kundens reelle brug og oplevede værdi.


Download ppt "Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April 2015. For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google