Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

(Automatic Delivery Rewards)

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "(Automatic Delivery Rewards)"— Præsentationens transcript:

1 (Automatic Delivery Rewards)
ADR (Automatic Delivery Rewards) Vejledning

2 Hvad er ADR? ADR (Automatic Delivery Rewards ) er helt enkelt den nemmeste måde for dig at modtage dine favoritprodukter og opretholde din personlige salgsvolumen (PSV). Med ADR: Modtager du hver måned de produkter, du har valgt, på den dag du ønsker. Får du rabat* og optjener produktpoint, som kan indløses til produkter**. What is ADR? *Nogle markeder/specifikke regioner eller øer hører ikke under denne rabatordning (Island, De Kanariske Øer og franske oversøiske departementer). **Produktpoint kan indløses til produkter fra Nu Skin® og Pharmanex® med fuld PSV (Big Planet-tjenester, markedsføringsmateriale, introduktionspakker, accessories fra Nu Colour®, business kits, nedsatte produkter og pakker samt de fleste slagsfremmende pakker kan ikke indløses med produktpoint).

3 Hvordan opretter jeg en ADR?
Det er nemt at oprette en stående ADR:  Læg produkter i kurven på nettet.  Når du kommer til kassen, kan du klikke i ruden for at føje et eller alle produkter til ADR. De produkter, du vælger, flyttes over i en ny kurv. Hvis du ikke vil have et bestemt produkt i din stående ADR, klikker du bare i ruden igen, og du sendes tilbage til kurven med engangsbestillinger. For at fortsætte gennem kassen skal du vælge effektueringsdato for din ADR samt information om fakturering og leveringsadresse. What is ADR?

4 Håndter din ADR For at ændre i din eksisterende ADR-ordre skal du først logge på og gå ind på Min konto. Her finder du et faneblad med ADR. Alle oplysninger der har med din ADR at gøre vil kunne ses i kalenderen eller til venstre på skærmen. What is ADR?

5 Håndter din ADR For at lave permanente ændringer:
Klik først på View/Vis for at se opsætningen af din ADR. Du bliver sendt videre til en side, hvor du kan redigere de forskellige elementer i din ADR. Rediger: Du kan give din ADR et navn, fx Galvanic-produkter eller Kosttilskud. Du kan også ændre produkterne i din kurv. Når du klikker på Edit products/Rediger produkter, sendes du videre til kurven, hvor du kan se alle dine nuværende produkter. Klik på Remove/Fjen i produktlinjen for at slette et produkt. Du kan også indtaste produktnavn eller -nummer for at lægge et produkt i kurven. What is ADR?

6 Håndter din ADR På denne side gemmes dine ændringer kun midlertidigt.
Du kan stadig slette eventuelle ændringer, når du gennemgår din ADR. Du kan redigere andre ting i din ADR herunder leveringsinformation (adresse, effektueringsdato, leveringsmetode) og betalingsinformation (anvende et andet kreditkort, opdatere udløbsdatoen for dit kort eller ændre betalingsmetoden). Husk at klikke på Submit changes/Indsend oplysninger, når du har foretaget alle de nødvendige ændringer. Når dine oplysninger er blevet opdateret, vil du se en side, der bekræfter ændringerne. What is ADR?

7 Lav en midlertidig ændring I din ADr
Du kan nemt lægge en ordre, der erstatter din stående ADR-ordre den indeværende måned. For at ændre i din stående ADR-ordre, skal du først logge på og gå ind på Min konto. Her finder du et faneblad med ADR. Alle oplysninger der har med din ADR at gøre vises i kalenderen eller til venstre på skærmen. For at lave en midlertidig ændring i din ADR, skal den pågældende ADR kunne ændres. Hvis der under navnet/nummeret på din ADR står Override/Midlertidig ændring, er det muligt at lave en midlertidig ændring den pågældende måned. What is ADR?

8 Lav en midlertidig ændring I din ADr
Alle produkter i din ADR kan ses i kurven. Du kan fjerne og tilføje produkter ved hjælp af søgefeltet under Add a Product/Tilføj et produkt . Når alle dine produkter ligger i kurven, kan du fortsætte til kassen. Når du er færdig, gemmes din ordre og sendes til dig på den valgte dato. Denne ordre får et ordrenummer, som gør at du kan spore den separat fra dine andre ordrer. What is ADR?

9 Indløsning af produktpoint
Med ADR tjener du produktpoint på hver ordre. Du tjener produktpoint baseret på 20 % af PSV’en af din ADR-ordre for de første 12 leveringer. Herefter får du point baseret på % af din totale PSV Et produktpoint svarer til en PSV. What is ADR?

10 Indløsning af produktpoint
For at indløse produktpoint som du har optjent på din ADR, skal du logge på og gå ind på Min konto. Her er et faneblad med ADR. Du skal have en aktiv ADR for at kunne have en pointsaldo. Din aktuelle produktpointsaldo, såvel som point der udløber den pågældende måned, findes til venstre på skærmen. Herunder finder du knappen Redeem product points/Indløs produktpoint. Klik for at se dine leveringsmuligheder. What is ADR?

11 Indløsning af produktpoint
Produkterne får du ved at indtaste navn eller varenummer på din eksisterende ADR, som skal sendes, så sparer du fragtgebyret. Du kan også betale fragtgebyret og få produkterne sendt med det samme. Vælg din foretrukne leveringsmetode. What is ADR?

12 Indløsning af produktpoint
I sektionen for pointindløsning vil nogle af de produkter der kan indløses for produktpoint være markeret; du behøver bare at lægge dem i kurven. Du kan også søge under Add a product/Tilføj et produkt, hvis det ønskede produkt ikke vises. Ikke alle produkter kan indløses for produktpoint. What is ADR?

13 Indløsning af produktpoint
Når du har valgt dine produkter, kan du gå til kassen for at betale fragtgebyret for at få tilsendt dine indløste produkter, eller se produkterne sammen med din eksisterende ADR- ordre og indsende dine ændringer. Hvis du håndterer en stående ADR-ordre, der har indløste produkter i næste levering, vil disse vises på skærmen. Du kan ændre dem, før de sendes med din næste automatiske leveringsordre. What is ADR?

14


Download ppt "(Automatic Delivery Rewards)"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google