© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
Advertisements

© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Co-teaching – Samarbejde om undervisning. Andy Højholdt
© Ledelse af organisationskultur
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
© Kreativitet, Hans Reitzels Forlag, Lars Geer Hammershøj, 2012
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
Stine Glasdam, Gitte Riis Hansen & Søren Pjengaard (red.)
© Co-teaching – Samarbejde om undervisning. Andy Højholdt
© Anvendt statistik - for de finansielle uddannelser, Kenneth Hansen, Hans Reitzels Forlag 2017
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
© Performance Management – moderne ledelse i praksis
© Thybo, P. (2013). Neuropædagogik – Hjerne, liv og læring
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Den digitale læsers hjerne Kresten Bjerg Hans Reitzels Forlag, 2017
© Kommunikation – teori og praksis (1. udg.)
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udg
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
©Statistikhåndbogen Xenia Brun Hansen Hans Reitzels Forlag, 2010.
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Præsentationsteknik
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Madkundskabsdidaktik – Mellem fag og didaktik, Helle Brønnum Carlsen, Hans Reitzels Forlag 2017
©Handlekraft i velfærdsledelse
©Statistikhåndbogen Xenia Brun Hansen Hans Reitzels Forlag, 2010.
© Makroøkonomi – Videregående uddannelser 4. udgave
©Driftsøkonomi (3.udg.) Hansen, L., T.B. Jensen, M. Dalbøge, S. Holm-Rasmussen & J.O. Jensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
©Salg og kommunikation – personligt, socialt og internationalt
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
Præsentationens transcript:

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015

© Strategisk salg Brian Kruse Jacobsen, Søren Hilligsøe, Niels Holme, Susie Lynge & Claus Thomsen Hans Reitzels Forlag, 2015