Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kriterier for autentiske opgaver Ostebutikken. Basis undervisningen: Læren starter med faglig teori  Hvordan fremstilles det?  Oprindelse?  Hvordan.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kriterier for autentiske opgaver Ostebutikken. Basis undervisningen: Læren starter med faglig teori  Hvordan fremstilles det?  Oprindelse?  Hvordan."— Præsentationens transcript:

1 Kriterier for autentiske opgaver Ostebutikken

2 Basis undervisningen: Læren starter med faglig teori  Hvordan fremstilles det?  Oprindelse?  Hvordan bruges det?

3 Undersøgelsen Gruppearbejde  Find 10 spørgsmål til virksomhedsbesøg  Hvordan anvendes produkterne?  Finde forskellige producenter

4 Virksomhedsbesøg  Besøge en større industriproducent  Besøge en mindre producent (fx gårdbutik)  Besøge en ostebutik

5 Talentdelen I samarbejde med ostebutikken, udarbejdes et salgsmateriale ud fra 2 udvalgte oste, som butikken ønsker øget fokus på. Eleverne udarbejder en handlingsplan, som indeholder følgende punkter. 1.Søge viden om ost 2.Udarbejde garniture forslag, drikkevarer, osteretter, ostebrød….. 3.Strategi, handlingsplan og færdigt markedsføringsmateriale.

6 Didaktiskmodel Sammenhæng Mål TegnTiltag Evaluering


Download ppt "Kriterier for autentiske opgaver Ostebutikken. Basis undervisningen: Læren starter med faglig teori  Hvordan fremstilles det?  Oprindelse?  Hvordan."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google