Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFredrik Axelsen Redigeret for ca. et år siden
1
h show
5
WELCOME HOME
6
WELCOME HOME
7
WELCOME HOME
8
WELCOME HOME
9
WELCOME HOME
10
WELCOME HOME
11
WELCOME HOME
12
KÆRE VENNER OG KOLLEGER VELKOMMEN TIL BOCONCEPT!
13
BOCONCEPT HAR BRAND SOUL
14
HVAD ER BRAND SOUL?
15
BRAND SOUL ER LIMEN, DER HOLDER ALTING SAMMEN VIRKSOMHEDENS HJERTE OG SJÆL DÉT, DER ADSKILLER OS FRA ALLE DE ANDRE
16
BOCONCEPT IS URBAN
17
BOCONCEPT ER ALLEREDE ET URBANT BRAND
18
POST MODERNISM DESIGN CITY MARY J BLIGE HIP HOP SHOPPING CAFE LATTE IPOD SEX AND THE CITY FRIENDS GRAFFITI ADIDAS DENIM UNDERGROUND CLUBBING RICH POOR NOISE TO GO BUZZ STREET ART GWEN STEFANI MISSY ELLIOT BLACK EYED PEAS ARCHITECTURE KUALA LUMPUR FUSION MEAT PACKING DISTRICT BERLIN COSMOS DUNNY DELI YO! BREAKDANCE STREET EFFORTLESS FAST GOURMET GUERILLAS SAMPLING REMIX MTV NETWORK LATE NIGHTS CONSUME CASUAL COUTURE TALK SHOWS TAKEAWAY LIVE NINTENDO INTERIOR DESIGN SMS PSEUDOFAME MEDIA RUSH-HOUR DIGITAL WI-FI YOUTH T-SHIRT PIGEONS SHOPAHOLICS MOVIES SHOE FREAK OVERDRESSED UNDERDRESSED HAIR SCOOTER BIKE MESSENGER OVERDRAFT PARKS STARBUCKS STAND-UP COMEDY KARAOKE CUSTOMIZATION SUSHI TAPAS LIGHT TRAFFIC JAM CAFÉ CHILL OUT LOUNGE LOUD DATING FASHION ART NO PARKING FINE LATE BRUNCH SMALL SPACE SOLUTIONS METRO COCKTAILS MINIMALISM DJ URBAN ER OVER ALT. DET ER I ALT
24
FRA TOBAGO TIL TOKYO - URBAN ER EN MÅDE AT TÆNKE PÅ
25
CUSTOMISED URBAN DESIGN OUR BRAND SOUL the most singular way to describe our brand :
26
'Den urbane livsstil er, hvad vi ønsker. Den reneste og mest ekstreme form for storbyenergi er et pejlemærke for, hvad der er smart i vore dages samfund. Byen er den ultimative megatrend.'
28
BOCONCEPT HAR EN VISION
29
BOCONCEPT HAR EN VISION HVAD ER EN VISION?
30
VISIONEN ER VORES DRØM DET ULTIMATIVE MÅL DÉT VI ØNSKER AT OPNÅ
31
OUR VISION what we want to achieve : TO MAKE BOCONCEPT THE NO. 1 BRAND WITHIN URBAN INTERIORS
32
OUR VISION what we want to achieve :
33
HVORFOR VORES VISION ER RIGTIG OG RELEVANT Vi gider kun at spille, hvis vi spiller for at vinde.
34
BOCONCEPT HAR EN MISSION
35
BOCONCEPT HAR EN MISSION HVAD ER EN MISSION?
36
MÅDEN, HVORPÅ VI KOMMER FREM TIL MÅLET VORES BOLDBANE HVAD VI PRÆDIKER OG SYNGER
37
OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER
38
OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER
39
OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER
40
OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER
41
HVORFOR VORES MISSION ER RIGTIG OG RELEVANT Uden lidenskab og vedholdenhed når man ingen vegne. Det er vores identitet og energi, der gør os til det førende brand.
42
BOCONCEPT HAR KOMPETENCER
43
HVAD ER KOMPETENCER?
44
VORES UNIKKE TALENT DÉT, DER FÅR OS TIL AT SKILLE OS UD FRA DE ANDRE DÉT, DER GØR OS I STAND TIL AT UDKONKURRERE VORES KONKURRENTER.
45
OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE
46
OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE
47
OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE
48
OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE
49
HVORFOR VORES KOMPETENCER ER RIGTIGE OG RELEVANTE Vi ved, at vores kunder efterspørger møbler, der løser deres plads- og indretningsproblemer. Vi ved, at vores kunder efterspørger møbler, der udtrykker hvem de er.
50
VORES VÆRDIER
51
’Værdier er dét, der bringer folk sammen i en fælles forståelse. De er et regelsæt, der fortæller os, hvordan vi skal tænke og handle. Værdier forener os på tværs af professioner, sprog og kulturer, lige fra Herning i Danmark til Auckland i New Zealand. De gør os til én familie’ Viggo Mølholm
52
VÆRDIER ER HVORDAN VI TÆNKER OG HANDLER HVAD VI TROR PÅ HVAD DER INSPIRER OG MOTIVERER OS
53
RESPECT! always show you care : OUR CORE VALUES 1:4 how we always act
54
’En kunde bestilte et bord, der skulle leveres her og nu. De skulle have en stor familiemiddag. Da de modtog bordet var det – desværre – ridset, og vi kunne ikke nå at levere et nyt til tiden. Jeg tilbød dem at låne et andet bord og samlede det selv, så de stadig kunne nå at holde middag med familien’ Mads Harder Nielsen, Commercial Retail Manager, BoConcept Danmark/Sverige, Århus - Danmark
55
’Værdien 'respekt' er for mig et ønske om at ville opnå det bedste for mine kolleger. Det handler ikke om at sende problemerne videre. Det er en meget vigtig værdi for mig’ Ove Rytter, Production Manager, BoConcept A/S Herning - Danmark
56
THINK SMARTER always look for the better solution : OUR CORE VALUES 2:4 how we always act
57
’Forsendelsesafdelingen har normalt været et område, hvor vi har tabt penge. Det ændrede vi på ved at ansætte en person med ansvar for hele logistikområdet – herunder eftersalgsservice, håndtering af reklamationer osv. Og for første gang har vi faktisk opnået et break-even i forsendelsesafdelingen. Blot ved at tænke lidt smartere’ Graeme Thow, Store Manager, BoConcept Bournemouth - UK
58
´Vi står ikke stille, men bevæger os konstant fremad. Vi tænker anderledes og smartere. Vi tænker faktisk og gør ikke bare tingene for at gøre dem’ Richard Wingfield, Acting Store Manager, BoConcept Glasgow - Skotland
59
PLAY THE TEAM always use your freedom responsibly OUR CORE VALUES 3:4 how we always act
60
’En dag, hvor Ove Rytter, der er fabrikschef i Herning, var på vej til en lokal fodboldkamp, hørte han, at kampen var aflyst på grund af regn. I stedet for at tage hjem tog han hen til BoConcept for at se, om alt var i orden. Her opdagede han, at nogle af varerne var blevet gennemblødte, fordi det havde regnet ned gennem taget. Ove Rytter flyttede selv rundt på varerne og reddede dermed varerne – og BoConcept fra en masse problemer’ Torben Paulin, Retail & Sales Director, BoConcept A/S, Herning - Danmark
61
’Vi arbejder tæt sammen som et team – faktisk arbejder vi ikke sammen med hinanden – vi arbejder for hinanden’ Debbie Santiago, Assistant Store Manager, BoConcept Jacksonville, Florida - USA
62
LOVE CITY LIFE always know what’s going on : OUR CORE VALUES 4:4 how we always act
63
’Storbyenergien er dét, der driver BoConcept designet. Vi elsker byen og alle de spændende ting, der foregår dér. Den inspirerer os’ Palle Larsen, Brand & Concept Manager, BoConcept A/S, Herning - Danmark
64
’Det handler om at være opmærksom på, hvad der rører sig, og se sig omkring i verden efter de seneste trends og design. Det er, når jeg vågner om morgenen og straks er opmærksom på, hvad der sker. Hvilke nye design, farver og kollektioner er på vej’ Bruno Gomis, Sales Associate, BoConcept Côte D’Azur, Valbonne - Frankrig
65
OUR CORE VALUES how we always act RESPECT! always show you care THINK SMARTER always look for the better solution PLAY THE TEAM always use your freedom responsibly LOVE CITY LIFE always know what’s going on
66
'Det er meget lettere at træffe beslutninger, når man har styr på sine værdier.'
67
BOCONCEPT HAR ET BRAND-LØFTE
68
BOCONCEPT HAR ET BRAND-LØFTE HVAD ER ET BRAND-LØFTE?
69
ET BRAND ER ET LØFTE DET ER VORES HJERTESLAG DET ER DET TILLIDSBÅND, DER FORENER OS MED ALLE OMKRING OS
70
WE KNOW BIG CITY LIFE OUR BRAND PROMISE our promise to everybody around us :
71
HVORFOR VORES BRAND-LØFTE ER RIGTIGT OG RELEVANT Vi bruger vores indsigt til at berige os selv, vores kunder og hele BoConcept organisationen
72
BOCONCEPT HAR ET SLOGAN
73
BOCONCEPT HAR ET SLOGAN HVAD ER ET SLOGAN?
74
ET BRAND-LØFTE, DER ER OVERSAT TIL FORBRUGERSPROG EN ENKEL, KLART DIFFERENTIERET SÆTNING, DER SAMMENFATTER, HVAD BOCONCEPT BRANDET HANDLER OM NOGLE FÅ UFORGLEMMELIGE ORD
75
DE FLESTE VIRKSOMHEDER HAR ET SLOGAN
76
URBAN DESIGN OUR SLOGAN our promise and idea expressed in one, single-minded, differentiating and powerful line :
77
HVORFOR SLOGANET ER RIGTIGT OG RELEVANT Det fortæller historien om, hvad BoConcept virkelig er: Urbant designede møbler og tilbehør. En enkel sætning, alle kan huske!
80
hvordan kommer vi videre herfra?
81
brand & value afdelingsmøder inden udgangen af januar urban community – input og ønsker månedens værdimedarbejder Alle har et ansvar!
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.