Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKlaus Skov Redigeret for ca. et år siden
1
FynBus og sms-billetten
2
Ca. 700.000 køreplantimer Ca. 350 busser 18 mio. passagerer Billetindtægter: 230 mio. Kr. 10 kommuner Regionen Om FynBus
3
Udbudt siden 29. januar 2008 Pilotprojekt i samarbejde med TDC Formål: At bane vejen for sms-betaling Dispensation fra Forbrugerombudsmanden Om sms-billetten
4
Samarbejdsmodellen FynBus (kundebetjening, evt. refusion) Kofoed & Co. (Daglig service, fejlsøgning og idé-udvikling) OnlineCity (Gateway og teknik) Teleselskaberne (individuelle aftaler vedr. økonomi)
5
Konceptet
6
Resultaterne 221.500 solgte billetter Omsætning på 5,3 millioner kroner Ca. 500 billetter om dagen Totalt set: 11 klager
7
Det skal være nemt, nemt, nemt at bruge og forstå. Når der er en fejl, så ret den. Personlig brugerkontakt er vejen frem. Erfaringerne
8
SMS-event billet (kampagnebilletter) Gruppebillet (flere rejsende på én mobiltelefon) Bekæmpelse af snyd (øgede kontrolmuligheder) Fremtiden
9
Spørgsmål ? Martin Krogh mbk@fynbus.dk Tlf. 3067 1162
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.