Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Vi starter med at se på virksomhedens kreative muligheder for at skille sig ud fra konkurrenter – det kræver indsigt i, hvordan man skaber en speciel position.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Vi starter med at se på virksomhedens kreative muligheder for at skille sig ud fra konkurrenter – det kræver indsigt i, hvordan man skaber en speciel position."— Præsentationens transcript:

1 Vi starter med at se på virksomhedens kreative muligheder for at skille sig ud fra konkurrenter – det kræver indsigt i, hvordan man skaber en speciel position i forbrugernes hjerne

2 Positioneringsstrategier

3 Specifikke produktegenskaber Hvilke er følgende brands kendt for? Volvo Auping Colgate

4 Problemløsning eller behov?

5 Anvendelsessituation Her fokuseres på den situation det anvendes i

6 Brugerkategori Konkurrenter Pepsi vs Coke Avis vs Hertz

7

8 Repositionering Volvos kinesiske ejere vil repositionere Volvo

9 International positionering

10 effekthierarkimodel

11

12

13

14

15


Download ppt "Vi starter med at se på virksomhedens kreative muligheder for at skille sig ud fra konkurrenter – det kræver indsigt i, hvordan man skaber en speciel position."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google