Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Eksamen i Computerspilsteori Tirsdag d.8.6 2004 Andreas Schroll En hyldest til de gode gamle dage.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Eksamen i Computerspilsteori Tirsdag d.8.6 2004 Andreas Schroll En hyldest til de gode gamle dage."— Præsentationens transcript:

1 Eksamen i Computerspilsteori Tirsdag d.8.6 2004 Andreas Schroll En hyldest til de gode gamle dage

2 Remake i NWN universet

3 Det ser godt ud… Men det holder ikke… Vi fik et look men ingen feel!

4 Dragon's Lair 3D udgives i 2002 af Encore og UbiSoft til alle tre konsoller, PC og Mac.

5 Anmeldelserne er lunkne …but so much of the original’s enchantment is missing (Review by Jack King, www.avault.com)www.avault.com I just doesn’t work like the arcade original which was just... Hmmm. It's hard to explain. (Reviewed by Dave "Marauder" Kratky, www.fragtopia.com)www.fragtopia.com The result is an unimpressive action platformer with a few of the trappings of the original Dragon's Lair. (GameSpot Review, www.gamefly.com)www.gamefly.com

6 Hvad var der gjorde Dragon’s Lair så stort et spil tilbage i 1983? Spillet i sig selv var en fantastisk teknisk bedrift i kraft af, at det ved brug af laserdisc forvandlede en animeret tegnefilm til et spilbart eventyr. Plottet i spillet er samtidig så simpelt og genialt, at det appellerer til ikke bare børn, men også voksnes indre barn. Hvem vil ikke gerne være den modige ridder, der redder den underskønne prinsesse fra den onde drage. Det lignede en tegnefilm – men det var et SPIL! Konkurrenterne på det tidspunkt var spil som Pac-Man, Space Invaders og Frogger. Men det der i mine øjne var hovedårsagen til at spillet blev så stor en succes… DRAGON’S LAIR VAR DET FØRSTE AF SIN ART! - en teknologisk revolution -


Download ppt "Eksamen i Computerspilsteori Tirsdag d.8.6 2004 Andreas Schroll En hyldest til de gode gamle dage."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google