Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kommunikationsstrategi - interessenter, mål og central fortælling

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kommunikationsstrategi - interessenter, mål og central fortælling"— Præsentationens transcript:

1 Kommunikationsstrategi - interessenter, mål og central fortælling
Styregruppemøde Søren Buhl Hornskov

2 Udførende niveau Strategi-niveau
Andre forvaltninger: omsorg, plan, skole Kolleger Deltagende og medarbejdere Näringslivsforvaltninger Universiteter/högskolar Folkbildning Näringslivsorganisationer Medarbejdere (andre forvaltninger) Studerende Interesseorganisationer: kultur, näringsliv Kommunale politikere Kommunforbund Regionspolitik Kulturparlament 2010 Staterne Chefer/ledelse SKL (SV) EU: interreg, kulturprogram Erhvervsliv/näringsliv KKR (DK) Strategi-niveau

3 EFTER FØR Én krop Sammenhæng Netværk Blivende Institution Spredte ideer Potentiale Ikke samlet indsats Eksperiment Samla ihop VI VED, HVAD VI GØR, OG MED HVEM

4 Beteende-mål/konsekvenser
Skabe brugbar viden om, hvordan kunst og kreativitet konkret bruges i forvaltningerne Skabe viden, der kan sikre netværkets beståen (og udvikling til selvstændig institution) Skabe erfaringer for brugen af kunst og kreativitet (dokumenteret, evalueret og gjort tilgængelig for projektets interessenter) Skabe praksis, hvor netværk omkring disse faglige interesser anvendes blandt deltagerne og i deres netværk


Download ppt "Kommunikationsstrategi - interessenter, mål og central fortælling"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google