Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Design-workshop Introduktion og spilleregler. Design-workshop • Vi inddeles i 4 grupper. Hver gruppe arbejder med en case og producerer et e- læringsdesign.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Design-workshop Introduktion og spilleregler. Design-workshop • Vi inddeles i 4 grupper. Hver gruppe arbejder med en case og producerer et e- læringsdesign."— Præsentationens transcript:

1 Design-workshop Introduktion og spilleregler

2 Design-workshop • Vi inddeles i 4 grupper. Hver gruppe arbejder med en case og producerer et e- læringsdesign. • Hver gruppe får en konkret e-læringscase fra en af netværkets virksomheder: • Case 1: MIL (Facilitator og case-forfatter: Lone Dirckinck-Holmfeld) • Case 2: Systime (Facilitator: Lillian Buus, case- forfatter: Mikkel Dall) • Case 3: Informationsarkitektur, AAU (Facilitator: Thomas Ryberg, case-forfatter: Tom Nyvang) • Case 4: Svendborg International Maritime Academy (Facilitator: Lone Stub Petersen, case- forfatter: Dorte Schmidt)

3 Design-workshop • Runde 1 (5 min.): Her vælger gruppen læringsfokus ift. casen: • Professional Development • Skill Development • Academic Developemt • Runde 2 (15 min.): Her udvælger gruppen blandt 15 kort de fem mest relevante e- læringsmetoder ift. casenkort • Runde 3 (45 min.): Her designer gruppen e- læringsforløbet…

4 • Kort til run3:  5 Content and Goals-kortContent and Goals-kort  25 Activities-kort (de rode kort)Activities-kort  31 Resources-kort (de grønne kort)Resources-kort  15 Infrastructure-kort (de blå kort)Infrastructure-kort

5 • Workshoppen afsluttes med præsentation af hver gruppes design-forslag • Case 2: Systime (Facilitator: Lillian Buus, case-forfatter: Mikkel Dall) • Case 1: MIL (Facilitator og case-forfatter: Lone Dirckinck-Holmfeld) • Case 3: Informationsarkitektur, AAU (Facilitator: Thomas Ryberg, case-forfatter: Tom Nyvang) • Case 4: Svendborg International Maritime Academy (Facilitator: Lone Stub Petersen, case-forfatter: Dorte Schmidt)

6

7

8

9

10


Download ppt "Design-workshop Introduktion og spilleregler. Design-workshop • Vi inddeles i 4 grupper. Hver gruppe arbejder med en case og producerer et e- læringsdesign."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google