Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSimone Bagge Redigeret for ca. et år siden
1
Design-workshop Introduktion og spilleregler
2
Design-workshop • Vi inddeles i 4 grupper. Hver gruppe arbejder med en case og producerer et e- læringsdesign. • Hver gruppe får en konkret e-læringscase fra en af netværkets virksomheder: • Case 1: MIL (Facilitator og case-forfatter: Lone Dirckinck-Holmfeld) • Case 2: Systime (Facilitator: Lillian Buus, case- forfatter: Mikkel Dall) • Case 3: Informationsarkitektur, AAU (Facilitator: Thomas Ryberg, case-forfatter: Tom Nyvang) • Case 4: Svendborg International Maritime Academy (Facilitator: Lone Stub Petersen, case- forfatter: Dorte Schmidt)
3
Design-workshop • Runde 1 (5 min.): Her vælger gruppen læringsfokus ift. casen: • Professional Development • Skill Development • Academic Developemt • Runde 2 (15 min.): Her udvælger gruppen blandt 15 kort de fem mest relevante e- læringsmetoder ift. casenkort • Runde 3 (45 min.): Her designer gruppen e- læringsforløbet…
4
• Kort til run3: 5 Content and Goals-kortContent and Goals-kort 25 Activities-kort (de rode kort)Activities-kort 31 Resources-kort (de grønne kort)Resources-kort 15 Infrastructure-kort (de blå kort)Infrastructure-kort
5
• Workshoppen afsluttes med præsentation af hver gruppes design-forslag • Case 2: Systime (Facilitator: Lillian Buus, case-forfatter: Mikkel Dall) • Case 1: MIL (Facilitator og case-forfatter: Lone Dirckinck-Holmfeld) • Case 3: Informationsarkitektur, AAU (Facilitator: Thomas Ryberg, case-forfatter: Tom Nyvang) • Case 4: Svendborg International Maritime Academy (Facilitator: Lone Stub Petersen, case-forfatter: Dorte Schmidt)
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.