Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKristian Bech Redigeret for ca. et år siden
1
DI Handel årsdag - Tirsdag den 12. maj 2009 Adm. Direktør Steen Weirsøe
2
OM DT GROUP Steen Weirsøe 12. maj 2009
3
Salg og distribution af byggematerialer i den nordiske region
Steen Weirsøe 12. maj 2009
4
MARKEDSLEDER I NORDEN Steen Weirsøe 12. maj 2009
5
PRIMÆRE KUNDEGRUPPER Entreprenører Tømrer Murer Private Industri
Forhandlere Steen Weirsøe 12. maj 2009
6
OMSÆTNINGSFORDELING Kunder Marked 34% 21% 16% 21% 45% 63%
Korrigerring af font og størrelse + tal Private Industri Professionelle Reparation og vedligeholdelse Industri and forhandlere Nybyggeri Pr Steen Weirsøe 12. maj 2009
7
DT GROUPS VÆRDIGRUNDLAG
Steen Weirsøe 12. maj 2009
8
Vision Mission Vi vil være vore kunders naturlige førstevalg og værdiskabende partner. Som markedsleder sætter vi trends med udvikling af forbedrede serviceydelser, effektivitet og forretningsetik. Vi bidrager med logistik og serviceydelser, der forbedrer kundernes bygnings-, renoverings- og indretningsløsninger i den nordiske region. Med foto og spejleffekt Steen Weirsøe 12. maj 2009
9
STRATEGISK AGENDA Steen Weirsøe 12. maj 2009
10
VÆRDIER Steen Weirsøe 12. maj 2009
11
DT GROUP I VÆRDIKÆDEN Steen Weirsøe 12. maj 2009
12
VÆRDISKABENDE PARTNER
Produktion Logistik Rådgivning & salg Anvendelse “ DT Group skaber værdi ” Indkøb Kunderne lægger vægt på medarbejdernes produktkendskab, rådgivning og service. Forretningernes nærhed er vigtig for de professionelle kunders effektive tilrettelæggelse af det daglige arbejde og for de private kunders indkøb. De mest benyttede varer er altid på lager, andre skaffes hurtigt. For leverandørerne er DT Group en effektiv distributør med daglig kontakt med alle kundegrupper gennem velplacerede forretninger og professionelle medarbejdere. Koncernen tilbyder ligeledes effektive løsninger på opgaverne logistik, lagerføring, administration af betalinger, kreditgivning m.v. Steen Weirsøe 12. maj 2009
13
BÆREDYGTIG OG GLOBAL FORRETNING - HVOR ER BALANCEN?
Steen Weirsøe 12. maj 2009
14
EGEN IMPORT CA. 5 % Steen Weirsøe 12. maj 2009
15
ETISKE RETNINGSLINIER I DANSKE TRÆLAST
Steen Weirsøe 12. maj 2009
16
ETISKE RETNINGSLINIER I DANSKE TRÆLAST
Steen Weirsøe 12. maj 2009
17
GENERELLE TERMER PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT
SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ ANTI-KORRUPTION MILJØ GRUPPEN’S FORETRUKNE LEVERANDØRER HAR UNDERSKREVET DET ETISKE REGELSÆT ”CODE OF CONDUCT”. LIGELEDES ANVENDES DET OVERFOR ANDRE LEVERANDØRER. Steen Weirsøe 12. maj 2009
18
CODE OF CONDUCT Steen Weirsøe 12. maj 2009
19
CODE OF CONDUCT Steen Weirsøe 12. maj 2009
20
WOLSELEY - CSR Steen Weirsøe 12. maj 2009
21
WOLSELEY - CSR Steen Weirsøe 12. maj 2009
22
WOLSELEY - CSR Steen Weirsøe 12. maj 2009
23
WOLSELEY - CSR Steen Weirsøe 12. maj 2009
24
WOLSELEY - CSR Steen Weirsøe 12. maj 2009
25
GENERELLE TERMER PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT
SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ ANTI-KORRUPTION MILJØ VORE LEVERANDØRERS FORRETNINGSAKTIVITETER SKAL SOM MINIMUM OVERHOLDE GÆLDENDE LOVGIVNING FOR AT DE KAN HANDLE MED DT GROUP! Steen Weirsøe 12. maj 2009
26
PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ
ANTI-KORRUPTION MILJØ VORE LEVERANDØRER SKAL STØTTE OG LEVE OP TIL FN’S ”UNIVERSAL DECLARATION OF HUMAN RIGHTS”! Steen Weirsøe 12. maj 2009
27
PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ
ANTI-KORRUPTION MILJØ LEVERANDØRERNE SKAL LEVE OP TIL RELEVANTE NATIONALE LOVE OG REGLER FOR BESKYTTELSE AF MILJØET! Steen Weirsøe 12. maj 2009
28
PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ
ANTI-KORRUPTION MILJØ DT GROUP HAR FORPLIGTET SIG TIL ALDRIG AT BESKÆFTIGE SIG MED BESTIKKELSE! Steen Weirsøe 12. maj 2009
29
PRAKSIS I DT GROUP CODE OF CONDUCT SOCIAL ANSVARLIGHED ARBEJDSMILJØ
ANTI-KORRUPTION MILJØ VI STILLER BL.A. KRAV TIL AT VORE LEVERANDØRER BEHANDLER ALLE DERES ANSATTE MED RESPEKT OG VÆRDIGHED SAMT SIKRER DEM ET SUNDT OG SIKKERT ARBEJDSMILJØ. Steen Weirsøe 12. maj 2009
30
KONTROLLERER VI EGEN IMPORT PRODUKTER SOM VI KONTROLLERER PRODUKTER FRA EKS. BOSCH ELLER DEWALT?
Steen Weirsøe 12. maj 2009
31
NEJ, VI MÅ NOK ERKENDE AT VI ER LANGT GRUNDIGERE HVAD ANGÅR EGEN IMPORT PRODUKTER…
Steen Weirsøe 12. maj 2009
32
…TILLID ER AFGØRENDE… Steen Weirsøe 12. maj 2009
33
…VI ØNSKER AT VÆRE EN TROVÆRDIG LEVERANDØR OVERFOR VORES KUNDER…
Steen Weirsøe 12. maj 2009
34
…DERFOR HAR VI POLICIES UDADTIL OG STRAMME RETNINGSLINIER INDADTIL…
Steen Weirsøe 12. maj 2009
35
…DET, VI SIGER, LEVER VI OP TIL…
Steen Weirsøe 12. maj 2009
36
OG DET ER BALANCEN MELLEM AT VÆRE BÆREDYGTIG OG EN GLOBAL FORRETNING
Steen Weirsøe 12. maj 2009
37
Steen Weirsøe 12. maj 2009
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.