Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afGerda Kvist Redigeret for ca. et år siden
1
For tilflytteren: • Vi skal overbevise om rammerne for optimal integration og trivsel for tilflytteren og dennes familie. • Skærpe interessen for byen. • Stimulere lysten til at flytte. For virksomheden: • Værktøj til rekruttering. • Tilfører brandværdi til virksomheden. Velkomstpakke - formål
2
Vi forestiller os en indbydende og tillokkende info-pakke om Syddanmark, især Esbjerg, Sønderborg og Fyn med fokus på: • Erhverv: præsentation af virksomheder, jobtrends, iværksætteri, partnerjobs. • Familie: skoler, velfærd, dagpleje, dagsinstitutioner, sygehus, læger. • Fritid: interesser, kultur, musik, foreningsliv. • Bosætning: boligtilbud og boligformer, shopping. • Generel info: korte, præcise og relevante stamdata omkring indbyggere, kommunen, værdier m.m. Målgruppe:Virksomheder Rekrutterings- og vikarbureauer Potentielle tilflyttere fra ind- og udland Allerede bosiddende Sprog: Som min. Dansk og engelsk Velkomstpakken
3
• At min. alle partnervirksomheder anvender pakken. • Langtidsholdbar. • Let, kort, spiseligt og brugervenlig. • Funktionel for alle. • Distribution let og billig. • Budskab ud om velkomstpakken, når produktet er klart. Succeskriterier
4
Lancering af produkt ”Velkomstpakke” Markedsføringsmateriale ligger hos: Virksomheder, borgerservice, uddannelsesinstitutioner, andre offentlige myndigheder (skat m.m.). Markedsføring: Bureau fastlægger et skarpt medie/markedsføringsmix (tryk, video, app, portal, sociale medier, annoncering, messer, events, newsletters m.m.). Ved jobsamtaler hos partnervirksomheder. Møder om partnerjobs bliver afholdt hos Best Brains. Forventet dato for lancering: 1. juli 2013.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.