Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Erfaringer, udfordringer og forretningsmuligheder

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Erfaringer, udfordringer og forretningsmuligheder"— Præsentationens transcript:

1 Erfaringer, udfordringer og forretningsmuligheder
v. adm. direktør Peer Leth og marketing- og kommunikationschef Tina Snedker Kristensen Troldtekt A/S

2 Troldtekt A/S Stiftet som handelsselskab i Århus i 1855
Fra handelsselskab til produktionsvirksomhed i 1935 Egen produktion af Troldtekt træbeton

3 Troldtekt A/S Hovedkontor Produktion
Salg og administration i Tranbjerg syd for Århus Produktion Fabrik og lager i Troldhede mellem Herning og Skjern

4 Troldtekts rolle i byggeriet

5 Fra komponentleverandør til systemleverandør
Troldtekt akustik Plus Troldtekt belysning Troldtekt dekoration Troldtekt ventilation Troldtekt højttalere

6 Fra product branding til corporate branding
Miljøvision Troldtekts miljøvision er at være en ansvarlig virksomhed, der fremmer en bæredygtig udvikling. Troldtekt forsøger systematisk at nedbringe og minimere belastningerne fra produktion og produkter ved at bruge produktlivscyklus-tankegangen.

7 Bæredygtig produktlivscyklus

8 Byggeriets miljøpris 2010

9 UN Global Compact Troldtekt har tilsluttet sig FN’s 10 principper inden for områderne: Menneskerettigheder Arbejdstagerrettigheder Miljø Anti-korruption

10 CSR rapportering Ledelse, vision og værdier Kundeaktiviteter
Medarbejderaktiviteter Leverandøraktiviteter Interessentrelationer Samfundsaktiviteter Miljøaktiviteter

11 Cradle to Cradle Træ fra bæredygtigt skovbrug, fornybar og lokal ressource Cement fra Aalborg Portland

12 DI Østjyllands initiativpris 2012
Innovation og produktudvikling Bæredygtighed; cradle to cradle Forretningsudvikling og vækst

13 Konkurrenceparameter
Efterspørgsel efter bæredygtige produkter Bæredygtighedscertificeringer for bygninger på vej frem

14 C2C som forretningsstrategi
Identificering af indsatsområder. Udvikling af roadmap med veldefinerede mål og milepæle Materialevurdering, optimering og certificering Materialegenbrugs-scenarier og innovation Løbende rådgivning om optimering og implementering af løsninger

15 Udvikling af C2C kvalitet over tid


Download ppt "Erfaringer, udfordringer og forretningsmuligheder"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google