Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Futurecom Business Solutions A/S

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Futurecom Business Solutions A/S"— Præsentationens transcript:

1 Organisatorisk Implementering af Unified Communications & Collaboration
Futurecom Business Solutions A/S Webmøder, Videomøder og Unified Communications Jeg er rigtigt glad for at se jer alle sammen i dag Vi har glædet os meget til i dag Jeg håber vi kan give jer inspiration og tips og tricks med hjem, som i kan bruge i jeres hverdag til at skabe værdi for jeres kunder

2 Agenda 8.30 Kaffe og morgenbrød 09.00
Værdien af Unified Communications & Collaboration og behovet for organisatorisk implementering Thomas V. Pind Adm. Direktør, Futurecom 09.30 Jyske Bank Organisatorisk implementering af Microsoft Communicator og Live Meeting. Vision, mål og metode. Katja Peen IT Projektleder 10.00 Microsoft Hvor er vi med Unified Communications & Collaboration – og hvad byder fremtiden på? Steen Marquard Microsoft 10.30 Pause 11.00 EnergiMidt Implementeringen af ny kommunikationsplatform i EnergiMidt baseret på Microsoft Lync og uddannelse af brugerne for at sikre succes. Ivar Aalbæk Hansen IT Projektleder EnergiMidt 11.30 Futurecom En effektiv metode til organisatorisk implementering af UC&C løsninger. Maria Ihle Sørensen Futurecom 12.00 Microsoft Cloud Services og Organisatorisk Implementering: En ideel cocktail Jon Christiansen 12.30 Afslutning og sandwich Vi har sammensat en spændende agenda, som jeg håber i vil finde interessant Først vil jeg starte med en introduktion til værdien af UC Derefter vil Katja fra Jyske Bank fortælle om deres projekt Etc.

3 Thomas V. Pind Adm. Direktør Futurecom
Værdien af Unified Communications & Collaboration og behovet for organisatorisk implementering Thomas V. Pind Adm. Direktør Futurecom Jeg vil starte i helikopteren, med hvad værdien af UC&C er og herunder hvorfor vi overhoved snakker om organisatorisk implementering af UC&C Det er vores mål og ambition at gøre en målbar forskel for jeres forretning – gøre jer bedre til at levere jeres ydelser til jeres kunder

4 Dull or piffling problems yield dull or piffling answers
Nobel Prize–winning zoologist Sir Peter Medawar Som organisation har vi høje ambitioner Det er også vores mål at levere vores ydelser til hele Europa

5 Den danske udfordring Væksten i produktiviteten er stærkt faldende

6 Unified Communications & Collaboration Forretningsmæssige fordele
Produktivitet Mobilitet Tilgængelighed Vidensdeling Mersalg og krydssalg Work/life balance Besparelser Telefoni besparelser Rejse besparelser Sparet transporttid CO2 besparelser

7 Problemet Planlagt besparelse Realiseret besparelse Potentiel
Reduceret rejseomk. Reduceret omk. Reduceret telefonmøde omk. Reduceret lokale omk. Reduceret telefoni omk. Højere produktivitet Potentiel besparelse A lot of organizations do not receive the ROI that they had planned and expected A lot of vendors quickly states the hughe savings and value of implementering an UC solution Baseret på Microsoft UC savings calculator

8 Problemet

9 En effektiv implementering af UC&C kræver succes på 2 områder
Teknisk Implementering Sikrer at bilen kan køre Sikrer at bilen er tilrådighed på rette sted Organisatorisk Implementering Sikrer at chaufføren har et kørerkort Sikrer at chaufføren ved hvor han skal køre hen Sikrer at køreturen bliver god for både chauffør og for passagererne 9

10 7 årsager - hvor går det typisk galt?
1. Forkert kommunikation 2. Ser det ikke fra brugernes perspektiv 3. One size does not fit all 4. Dårlig timing 5. Usynlig ledelse Hos en størrer bank (Jyske Bank) har vi netop gennemført en workshop med deres private banking, hvor vi afdækkede hvordan de kan bruge det i netop deres afdeling. Det gør det relevant – det får forbruget til at stige og skabe kæmpe værdi. 6. Ikke fokus på visionen 7. Dårlig første- gangsoplevelse Copyright Futurecom 2011

11 Organisatorisk Implementering
Top down Buttom up Governance Management, Policies & Guidelines Educate Training and user support Motivate Roadshow, Involve Demo, Mythbuster Communicate Vision, objectives, sponsor & visibility Consolidate Monitor, Report reward, show success Making change stick Skills Det er vores mål at levere markant og direkte målbar værdi til jer som kunder Det vi levere skal være så godt at I ikke blot køber en konsulent eller timer I ikke blot køber en forandringsledelseskonsulent Vi vil kunne levere noget der er så værdifuldt at vi kan levere det over hele Europa Vi har ambitioner om at skabe en europæisk virksomheden inden for dette område Det stiller krav til os om at være dygtige og levere markant værdi Vi vil gerne have jeres input og hjælp “Det kræver store udfordringer at skabe store resultater” Copyright Futurecom 2010 11

12 Katja Peen IT Project Manager Jyske Bank
Jyske Bank Organisatorisk implementering af Microsoft Communicator og Live Meeting. Katja Peen IT Project Manager Jyske Bank

13 Steen Marquard Produktchef Microsoft
Hvor er vi med Unified Communications & Collaboration – og hvad byder fremtiden på? Steen Marquard Produktchef Microsoft

14 EnergiMidt Implementeringen af ny kommunikationsplatform i EnergiMidt
Ivar Aalbæk Hansen IT Project Manager EnergiMidt

15 Jesper Grønbæk Forretningsansvarlig MicrosoftCloud Services
Microsoft Cloud Services og Organisatorisk Implementering - En ideel cocktail Jesper Grønbæk Forretningsansvarlig MicrosoftCloud Services

16 Microsoft® Office 365 Onpremise Cloud Org. Implemen-tation Org.
Operation Technical Implemen-tation Operation Technical Implemen-tation SW Cloud Solution HW Onpremise Cloud

17 Tak for i dag Sandwich og forfriskninger uden for
Futurecom er til stede Inger-Merete Maria Susanne Brian Microsoft er til stede Jørgen Jon Og flere andre Der er forskelligt materiale her oppe Eksempler på kursusmateriale, etc. Change management beskrivelser Slutbruger træningsbeskrivelse BPOS implementeringsbeskrivelse


Download ppt "Futurecom Business Solutions A/S"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google