Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 79. En berettermodel med typiske elementer og spændings-

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 79. En berettermodel med typiske elementer og spændings-"— Præsentationens transcript:

1 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 79. En berettermodel med typiske elementer og spændings- og konfliktkurve.

2 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 80. Berettermodellen anvendt på filmen Nemo.

3 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 81. Nogle grundbegreber for stilarter.

4 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 82. Nogle begreber for kropssprog i filmmediet (Grodal 2007).

5 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 83. Fra det givne (velkendte) til det nye (ukendte, nyhed) (Kress & Leeuwen 1996).

6 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 84. Det omvendte: Fra det nye (ukendte, nyhed) til det givne (velkendte) (Kress & leeuwen 1996).

7 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 85. Nogle grundbegreber for billeder i fimmediet (Grodal 2007).

8 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 86. Eksempel på et rough storyboard. Storyboard af Henry Soule til ”Storytelling through animation” mmd-projekt i 2010. Se også animeret storyboard på www.youtube.com/watch?v=m1a2qrko1NQ.www.youtube.com/watch?v=m1a2qrko1NQ

9 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 87 (del 1). Farvernes betydning.

10 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 87 (del 2). Farvernes betydning.

11 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 88. Isbjergsfortælling for storytelling-strategi her anvendt på stillbilledets motiv.

12 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 89. Pulp Fiction, Quentin Tarantino 1994.

13 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 90. AIDA-modellens klassiske tragtform.

14 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 91. Annonce opbygget strategisk efter AIDA-modellen.

15 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 92. Retoriske overtalelsesmidler.

16 © Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 93. Billede fra trafikkampagne.


Download ppt "© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 79. En berettermodel med typiske elementer og spændings-"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google