Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

STYRKEN TILAT VÆRE DIG OPDAG. ... Og de leder efter måder til at se yngre ud i længere tid. Halvdelen af Europas befolkning er 40+ Reference:

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "STYRKEN TILAT VÆRE DIG OPDAG. ... Og de leder efter måder til at se yngre ud i længere tid. Halvdelen af Europas befolkning er 40+ Reference:"— Præsentationens transcript:

1 STYRKEN TILAT VÆRE DIG OPDAG

2 ... Og de leder efter måder til at se yngre ud i længere tid. Halvdelen af Europas befolkning er 40+ Reference: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing

3 Anti-ageing produktsalget vil stige med 11.2% i EMEA regionen fra 2015-2018. € 5,4 MILLIARDER I 2018 er det et marked der er 5,4 milliarder Euro værd. Reference: http://www.euromonitor.com

4 Med alle de forskellige anti-ageing produkter på markedet, 1/3 Føler en. ? Af kunderne sig fortabt. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014

5 Søger råd fra eksperter 1 KUNDE UD AF 2 Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership

6 Vi bruger kun 17% Af alle vores produkter. Vi har normalt 65 skønhedsprodukter på badeværelset, men vi ender med kun at bruge 11 af dem hver dag. Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html

7 Med så mange tilgængelige produkter, bruger kvinder i gennemsnit 1 TIME Dagligt, på personlig pleje. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics

8 I en hektisk hverdag, hvor alle skal balancere arbejde og fritid, har forbrugerne behov for lette, individualiserede og smarte løsninger der dækker det de har brug for.

9 Er villige til at investere mere For et skræddersyet, individualiseret produkt, er forbrugerne villige til at give mere: Bruge yderligere Er villige til at være mere loyale kunder 25% 86% 78% Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar

10 Som det perfekte jakesæt, burde din hudpleje også skræddersyes til dine behov, personlighed og livsstil.

11 Forestil dig konkurrensefordelen hvis man kunne gøre alt dette: Ekspert råd Skræddersyet Anti-ageing hudpleje Spare tid

12 Med Der kombinerer det hele ET PRODUKT

13 IDAG, REVOLUTIONERER NU SKIN ANTI- AGEING MARKEDET

14 MED ANTI-AGEING HUDPLEJE SOM DU ALDRIG FØR HAR SET, FØLT ELLER FORESTILLET DIG DET DET.

15

16


Download ppt "STYRKEN TILAT VÆRE DIG OPDAG. ... Og de leder efter måder til at se yngre ud i længere tid. Halvdelen af Europas befolkning er 40+ Reference:"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google