© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Indkøb – Videregående Uddannelser, 2. udg., Hans Reitzels Forlag 2013, Lars Krogh Jensen, Lars H. Christensen & Steen Kjærgaard.
Advertisements

© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.) Kai Hansen, Asbjørn Heide, Pia Lindkvist Knærkegaard & Henrik B. Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2013.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
© Årsrapport & regnskabsanalyse - videregående uddannelser (1. udg.) Anne Bastrup, Jan Dich Mortensen & Jan Furbo Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2014.
© Årsrapport & regnskabsanalyse - videregående uddannelser (1. udg.) Anne Bastrup, Jan Dich Mortensen & Jan Furbo Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2014.
© Årsrapport & regnskabsanalyse - videregående uddannelser (1. udg.) Anne Bastrup, Jan Dich Mortensen & Jan Furbo Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2014.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
© Finansielle markeder og investering for private – en grundbog (1. udg.) Hans Jørgen Biede, Mikkel Harbo Bossow & Søren Dalgaard Hans Reitzels Forlag,
Figur 7 © Tværprofessionelt samarbejde i teori og praksis, 2. udg., Hans Reitzels Forlag, 2016, Andy Højholdt.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
© Grundbog i psykiatri (2.udg.)
Figur 7 © Tværprofessionelt samarbejde i teori og praksis, 1. udg., Hans Reitzels Forlag, 2013, Andy Højholdt.
© Teori U – lederskab der åbner fremtiden (2.udg.)
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.)
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
© Kommunikation – teori og praksis (1. udg.)
© Markedsanalyse i teori og praksis, 1
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
©Human Resources – til videregående uddannelser (4.udg.)
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
© Økonomistyring – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Organisation – Videregående uddannelser, 3. udg
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
© Økonomistyring – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Grundbog i psykiatri (2.udg.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
© Grundbog i psykiatri (2.udg.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Grundbog i psykiatri (2.udg.)
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Makroøkonomi – Videregående uddannelser 4. udgave
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Statistik i økonomisk perspektiv 2 udg
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
Præsentationens transcript:

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018

© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg. H.J. Biede Hans Reitzels Forlag, 2018