© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Indkøb – Videregående Uddannelser, 2. udg., Hans Reitzels Forlag 2013, Lars Krogh Jensen, Lars H. Christensen & Steen Kjærgaard.
Advertisements

©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.) Kai Hansen, Asbjørn Heide, Pia Lindkvist Knærkegaard & Henrik B. Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2013.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
Metoder i statskundskab (2. udgave), Hans Reitzels Forlag 2012, Lotte Bøgh Andersen, Kasper Møller Hansen & Robert Klemmensen (red.)
© Erhvervspædagogisk didaktik Ole Dibbern Andersen & Albert Astrup Christensen Hans Reitzels Forlag 2016.
©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Ledelse af organisationskultur
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
© Kreativitet, Hans Reitzels Forlag, Lars Geer Hammershøj, 2012
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
©Abduktiv undervisning og læring
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
© Anvendt statistik - for de finansielle uddannelser, Kenneth Hansen, Hans Reitzels Forlag 2017
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
© Thybo, P. (2013). Neuropædagogik – Hjerne, liv og læring
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.)
© SKAT – for de finansielle uddannelser, Henrik Steen Andersen m. fl
© SKAT – for de finansielle uddannelser. 3.udg.
© Den digitale læsers hjerne Kresten Bjerg Hans Reitzels Forlag, 2017
© Kommunikation – teori og praksis (1. udg.)
© Markedsanalyse i teori og praksis, 1
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
©Human Resources – til videregående uddannelser (4.udg.)
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
©Evaluering. Af læring, undervisning og uddannelse
© Markedsanalyse i den finansielle sektor (2. udgave)
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Præsentationsteknik
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Moderne markedsføring
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Madkundskabsdidaktik – Mellem fag og didaktik, Helle Brønnum Carlsen, Hans Reitzels Forlag 2017
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© SKAT – for de finansielle uddannelser, 4.udg.
©Moderne markedsføring (1. udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Moderne markedsføring (1. udg.)
Præsentationens transcript:

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016

© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K © Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag 2016