© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
Advertisements

© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
Metoder i statskundskab (2. udgave), Hans Reitzels Forlag 2012, Lotte Bøgh Andersen, Kasper Møller Hansen & Robert Klemmensen (red.)
© Finansielle markeder og investering for private – en grundbog (1. udg.) Hans Jørgen Biede, Mikkel Harbo Bossow & Søren Dalgaard Hans Reitzels Forlag,
© Ledelse af organisationskultur
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 6. udgave
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
© Anvendt statistik - for de finansielle uddannelser, Kenneth Hansen, Hans Reitzels Forlag 2017
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
© Pædagogikhåndbogen Per Fibæk Laursen & Hans Jørgen Kristensen (red.)
© Didaktikhåndbogen – teori og temaer
© Markedsanalyse i den finansielle sektor (2. udgave)
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Modstillinger i ledelse – med introduktion af Roger Martin (2
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Erhvervsjura – for marketing og service (3.udg.)
© Pædagogikhåndbogen Per Fibæk Laursen & Hans Jørgen Kristensen (red.)
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing
© Præsentationsteknik
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 6. udgave
© Astrup A. et al (red.). Menneskets ernæring, 4. udg. Munksgaard 2015. Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen,
© Makroøkonomi – Videregående uddannelser 4. udgave
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
©Erhvervsjura – for marketing og service 2. udg.
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
Opgave 3 © Globaløkonomi til marketing og service – opgaver, 2. udgave
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 6. udgave
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Makroøkonomi, 5. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (5.udg.)
Præsentationens transcript:

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.

© Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag, 2018 Illustrationen må anvendes i undervisningssituationer relateret til lærebogen, men må ikke genanvendes i andre sammenhænge eller i egne undervisningsmaterialer.