©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
Advertisements

© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Finansiel rådgivning – privat Helge Sørensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
Metoder i statskundskab (2. udgave), Hans Reitzels Forlag 2012, Lotte Bøgh Andersen, Kasper Møller Hansen & Robert Klemmensen (red.)
© Erhvervspædagogisk didaktik Ole Dibbern Andersen & Albert Astrup Christensen Hans Reitzels Forlag 2016.
©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Moderne markedsføring (1. udg.)
© Ledelse af organisationskultur
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
© Kreativitet, Hans Reitzels Forlag, Lars Geer Hammershøj, 2012
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
©Abduktiv undervisning og læring
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
© Co-teaching – Samarbejde om undervisning. Andy Højholdt
© Anvendt statistik - for de finansielle uddannelser, Kenneth Hansen, Hans Reitzels Forlag 2017
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
© Thybo, P. (2013). Neuropædagogik – Hjerne, liv og læring
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© SKAT – for de finansielle uddannelser, Henrik Steen Andersen m. fl
© SKAT – for de finansielle uddannelser. 3.udg.
© Den digitale læsers hjerne Kresten Bjerg Hans Reitzels Forlag, 2017
© Kommunikation – teori og praksis (1. udg.)
© Markedsanalyse i teori og praksis, 1
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
©Evaluering. Af læring, undervisning og uddannelse
© Markedsanalyse i den finansielle sektor (2. udgave)
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Mikroøkonomi – Videregående uddannelser 3. udgave
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
©Statistikhåndbogen Xenia Brun Hansen Hans Reitzels Forlag, 2010.
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Præsentationsteknik
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Moderne markedsføring
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Madkundskabsdidaktik – Mellem fag og didaktik, Helle Brønnum Carlsen, Hans Reitzels Forlag 2017
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Handlekraft i velfærdsledelse
© Makroøkonomi – Videregående uddannelser 4. udgave
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© SKAT – for de finansielle uddannelser, 4.udg.
©Moderne markedsføring (1. udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Moderne markedsføring (1. udg.)
Præsentationens transcript:

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016

©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016