©Moderne markedsføring (1. udg.)

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Indkøb – Videregående Uddannelser, 2. udg., Hans Reitzels Forlag 2013, Lars Krogh Jensen, Lars H. Christensen & Steen Kjærgaard.
Advertisements

© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.) Hans Reitzels Forlag 2014.
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.) Kai Hansen, Asbjørn Heide, Pia Lindkvist Knærkegaard & Henrik B. Sørensen Hans Reitzels Forlag, 2013.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
© Erhvervspædagogisk didaktik Ole Dibbern Andersen & Albert Astrup Christensen Hans Reitzels Forlag 2016.
©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
Figur 7 © Tværprofessionelt samarbejde i teori og praksis, 2. udg., Hans Reitzels Forlag, 2016, Andy Højholdt.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
Figur 7 © Tværprofessionelt samarbejde i teori og praksis, 1. udg., Hans Reitzels Forlag, 2013, Andy Højholdt.
© Teori U – lederskab der åbner fremtiden (2.udg.)
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.)
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
© SKAT – for de finansielle uddannelser, Henrik Steen Andersen m. fl
© SKAT – for de finansielle uddannelser. 3.udg.
© Kommunikation – teori og praksis (1. udg.)
© Markedsanalyse i teori og praksis, 1
©Afsætningsstrategi K. Møller Wissing, S. Olesen & T Frandsen (red.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
©Human Resources – til videregående uddannelser (4.udg.)
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (1. udg.) Jørgen Lægaard (red.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Markedsanalyse i den finansielle sektor (2. udgave)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
Hans Reitzels Forlag.
© Grundbog i psykiatri (2.udg.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
© Finansiel rådgivning – privat (2.udg.)
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
© Det strategiske lederskab (2. udg. ). Jørgen Lægaard
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
©Moderne markedsføring (1. udg.)
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
©Organisation – Videregående uddannelser (3.udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© SKAT – for de finansielle uddannelser, 4.udg.
©Moderne markedsføring (1. udg.)
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Moderne Markedsføring Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
© Mikroøkonomi – videregående uddannelser, 4. udg.
©Moderne markedsføring (1. udg.)
Præsentationens transcript:

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014

©Moderne markedsføring (1. udg.) Ole E. Andersen, Svend Hollensen, Poul K. Faarup, Steen Olesen & Henrik Brask Hans Reitzels Forlag, 2014